sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Life with Music! part 2.

Toissa iltana loppu kirjotus into/jaksaminen väsymykseltä kesken nii jatketaampa tänään taas :) Ensin päivittelen muutamaa viime päivää vielä ja musa osuus tulee sitten vähän tonne alemmas. Pahoittelen, tiedossa on taas raamatun pitunen postaus :D

Torstaina siis aamusta oli aikanen herätys kouluun, ja edellis yön myöhään venähtäneen nukkumaan pääsyn (vaikka keikkabussissa tuli otettua joku tunnin torkut) vuoks olin sitte ihan rättipoikiväsyny ku luennolle menin. Sieltä kuitenki pääs aikasin pois, nii piipahdin kotona vähän aikaa ja sit menin takas Humppiksen luokse nukkumaan vähäks aikaa vielä :D Sielt sitte kiiruhdin iltapäivällä Tutor koulutukseen, josta suunnistin Alkon kautta Katsun luo. Siellä laittauduttii illan opiskelijabileitä varte ja juorutiin samalla, perus tyttöjen juttuja. Sitten mentiin jonottamaan jo jossain seiskan-puol kasin välillä Bran eteen, että päästäis hyvis ajoin sisälle.. Siinä odotellessa alko kyllä ärtymys ja ketutus nostaa päätään samalla ku Alkosta haettu viinipullo hupeni. Vähän ennen kymmentä todettii Katsun kanssa että kohta ku ovet aukee nii seuraava tunti on niin järjetöntä tönimistä ja lisäkettuuntumista ettei kannata enää yrittää Brahan. Ja muutenki jokaiset poikkarit (poikkitieteelliset haalaribileet) on Brassa nii joka kuu pääsee reivaamaan kunnolla jos oikeesti haluu..

Tän näkösenä oltii liikenteessä :) Oli vähän jännää olla ilman laseja, ku laitoin piilarit pitkästä aikaa. Toi huivi on kanssa mulle tullu ihan ehdottomaks suosikiks, viel ku voi kevyempiä pitää :) Sillä saa helposti asukokonaisuuksii keveyttä ja tyttömäisyyttä ;)


Vaihdoimme siis baaria, mikä oli aluks ainaki tosi hyvä idea.. No sinne tuli meidän seuraks yks jätkä jota Katsu oli muutaman kerran nähny, mutta lyhyestä virsi kaunis se osottautu täydeks idiootiks ja jopa erään asteiseks mulkuks ainaki mun mittapuulla.. Kiehnäs kokoajan Katsun kyljessä, hipels ällösti, puhumattakaa siitä et oli muutenki kännissä ku käki.. Mentii sitte Katsun kanssa tanssimaan yhes vaiheessa ku tuli hyvää musaa et saatii olla rauhassa vähän aikaa.. No sehän tuli siihen vieree seisoo ja toljottaa ku mitäki ruokaa.. Meille tuli sitte reivaamisesta ja baarin sisätilan kuumuudesta Katsun kanssa vähän heikot olot, nii mentii ulos haukkaamaan raitista ilmaa.. No sieltä singahdettii aika nopeesti narikkaan, sillä samantien ku päästii ulos nii huomasin olevani alle viiden metrin päässä ekasta exästäni. Tähän tarkennus etten oo oikee mitää kuullu siitä saatika ollu minkäänlaisissa tekemisissä sen kanssa sen jälkee ku joulukuussa lähin kävelemään sen kämpästä... Mulla siis ensi reaktio, ku tajusin että kuka siinä seisoo, oli täys pakokauhu. Sopivasti mua huimas tanssimisen ja humalan sekotuksesta niin paljon että multa lähti melkee jalat alta ton tunne reaktion takii, et pudottauduin kyykkyy haukkomaan happea. Katsu huolestu heti, mut ku katto taakseen ja näki kuka siel on nii ohjas mut suoraa sisälle ku tajus mun reaktion.

Sisällä rauhottelin sitte itteeni, Katsu paasas miten en saa antaa jonku toisen läsnäolon antaa vaikuttaa siihen missä ite liikun. Siinä ku keräsin itteni nii tajusin et hitto antaa paskan olla, mennää takas ulos, koska tarttin oikeesti sitä happee. No se jätkä ei enää seissy siinä, mut Katsun seuraan hakeutunu maanvaiva tuli siihen meijän kanssa ja alko tenttaa multa miks mä olin kyykyssä maassa ja paasas kotiin lähöstä jos on huono olo. Mulla alko vitutuskäyrä nousee vauhdilla ja Katsu huomas sen ja yritti saada sen ääliön veke mun kimpusta, no sehän käänty sitte Katsun vaivaks.. loppujen lopuks oltii molemmat likat tatti otassa ja jätkä ihan omassa maailmassaan nii tuupasin vaa sitä kauemmas meistä ja sanoin et paree pysyy siinä vähän aikaa jos ei haluu kipeetä nenää, nappasin Katsuu kädestä ja lähettiin takas sisälle tanssimaan. Meitä molempia ahisti sen verran että laitoin Humppikselle viestiä että on niiden baarissa porukkaa (tiesin että on töissä ku oltii juteltu siitä ja nähty edellisen baarin eessä ennen ku mentii sisään) ja mentii sinne rauhottumaan. Siellä lauleskeltiin muutamat biisit ja juteltii ja Humppis rauhotteli mua. Ku Humppis pääs töistä nii käytii syömässä, ja menti sitten sen luokse nukkumaan.

Se seuraava yö oli tosi vaikee... pyörittii tosi pitkää hereillä, en oo varma millon oon pitäny vaa silmii kiinni ja millon oikeesti nukkunu.. jossai vaiheessa havahduin kuitenki ihan järkyttävään vatsakipuun, joka kohos niin kovaks et mua alko oksettaaki.. Onneks tuo hani oli ihana ja pysy hereillä mun kanssa ja helpotti mun oloa seurallaan. Oli huojentavaa tietää että toinen on siinä. Sen kanssa huomasin etten kokenu oikeesti olooni niin kurjaks ku Humppis oli siinä, aikasemmin oloo vaa pahentanu että toinen on nähny nii huonossa kunnossa. Nyt olin tosi kiitollinen siitä, että Humppis oli läsnä ja silitteli hiuksia rauhottavasti samalla ku piti lähellä. Sain siinä sitten jotenki nukahdettua ja nukuin herätykseen asti.



Perjantaina sitten kävin luennolla Lastensuojelun ja Perhetyön perusteista, kävin kotona hakemassa kamat ja Humppis tuli kanssa siinä pyörähtää kunnes lähettii asemalle. Siinä jo tuli ikävä ku ties että joutuu pari päivää oleen ihan erossa toisesta. Ollaa kuitenki niin tiivisti oltu yhessä oikeestaa päivittäin, et nytte oli eka kerta ku ollaan sitten kesän erossa toisistamme, pidempään ku useempi tunti tai yö. Junassa nukuin jonki aikaa, luin kirjaa ja aloin kirjottaa edellistä blogia. Kotiin ku pääsin nii kävin suihkussa, söin ja menin nukkumaan kuhan sain blogin valmiiks ja sanoin Humppiskelle öitä facen välityksellä.

Eilen heräsin aikasin aamulla konfirmaatioon, missä olin avustamassa ehtoollisella. Sitte kirkolta lähettiin syömään vetäjäporukalla (ilmasta ruokaa JEEEEE!). Siel oli ihan hauskaa ja oli kiva puhuu muustaki ku seukku jutuista esim. meidän papin kanssa. Siitä sitten kirmasin äiten kanssa Kallioon Sarpan studiolle tarkastuttaa mun selän textit ja ton käden tatskan. käteen tehää vähän tarkennus ja pientä korjaustyötä myöhemmin. Sieltä sitten tultiin takas Espoon puolelle ja ostoksille äiten kanssa. Sain pari uutta paitaa (perus toppeja ku vanhat alkaa hohtaa läpi ku niin käytettyjä ja kulutettu pesussa, saa heittää ne roskii) PIPON <3, talvi kengät ja pari muutaki juttua. Kengistä ja piposta oo ihan kikseissä <3 Sain kunnon talvi lenkkarit ja todellaki erittäin mieleiset sellaset! Siitä käytii moikkaa mummii ja ukkia vielä extemporee ja ukki oli ihan otettu ku näki mun tatskan livenä. Kerroin heille kanssa musta ja Humppiksesta ja he pyyteli et toisin näytille lähiaikoina. Oon siitäki ihan innoissani!!! Koska ukki ollu mulle elämän tärkein mies aina ja nyt mulla on Humppiski nii haluun oikeesti esitellä ne toisilleen. Ei mulla näin isoo intoa ollu exien kanssa asiaan.. Illasta tultii sitten kotiin, soitin matkalla hanille ja vaihettiin ikävissämme kuulumisia <3. Kotona aloin vääntää blogia ja videoita koneelle mutta se ei ihan onnistunu, nii jäi tähän päivään taistelut. Illalla kävin viel puolentoista tunnin lenkillä Nipsun kanssa, käytii meijän vanhalla ala-asteella ja nostalgisoitiin.

Tänää ei oo sitte oikein ihmeitä ollu, olo oli vähän kehno aamulla ku raju yskä vie voimat ja ääntä ei meinaa lähtee... et tällasta.. kirjotellu tätä blogia, yrittäny korjata vähän kärsinyttä ystävyyttä ja jutellu Humppiksen kanssa valitellen ikävää. Tänää illemmalla kotiin ja kattoo millon taas tulee kirjoteltua :D

MUTTA sitten onki musa osuuden aika!!! JEIJ!!!

Oon puhunu käyneeni usein jameilla ja laulamassa iteki, nii nytte sitte viikko sitten kaveri innostu kuvaamaan miun kaks esitystä nii ajattelin jakaa ne teille tänne ihmeteltäviks :) Saa antaa palautetta, kunhan muistaa huomioida että vasta alotteleva laulaja joka hakee vielä ääntään. Vaikka onhan mulla mailman mahtavimmat laulu maikat <3


Tässä on viikko sitten jameilla esitetty Irinan Kymmenen kirosanaa coverbiisi :)


Tässä taas sitte Paramoren Crushcrushcrush cover :)

Sitte tossa keskiviikkona tuli käytyä kullan bändin mukana Tampereella ku pojilla oli keikka nii tähän olisin laittanu teille pari videoo kanssa Katutaiteiljan keikalta, mutta koska ihana blogger jolla on nii pienet tiedostorajat nii ei onnistunu :( Kattelen jos saan myöhemmin tyylii part 3:sen tehtyy mihin saan nuoki mukaan <3

Mutta tällasta tällä kertaa ja MD kiittää jälleen :)

2 kommenttia:

  1. Anonyymi7/9/14 20:32

    mukavaa luettavaa jälleen :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi7/9/14 23:20

    joo-o mä täysin samaistun tohon entisen näkemiseen! Itte ku törmäsin aikoinaa mun exään (joka oli pisin suhde mitä mul ikinä oli) baarissa, nii halus vaa lähtee juoksee sieltä kauas pois, etenki ku kyseinen tyyppi oli siel sen uuden naisen kanssa! Se sattu kummasti vaik oli ollu pitkään jo erossa... Mukavaa luettavaa tää sun blogis!

    VastaaPoista