maanantai 10. joulukuuta 2012

Tatuointeja, varjoissa juoksentelua ja ahdistusta

Hei taas pitkän tauon jälkeen... Tässä viikon sisällä on tapahtunut paljon kaikkea... En oo jaksanu kirjottaa ja suurimmaks osaks en oo ehtiny ku koko ajan menossa ja sitten vielä siihen hirveen isot koulutehtävät tekemättä lyhyellä deadlinella nii ei oo vaa ollu aikaa eikä jaksamista päivän lopuks kirjottaa nii aattelin tässä päästää höyryjä

Tasan viikko sitten maanantaina oli synttärit WUHUU!!! Ja hankin sen tatuoinnin <3 Tässä kuva siltä illalta ku tulin kotiin. Siitä siis jätettiin loppujen lopuks se kalla pois kun ei päästy yhteiseen mielipiteeseen tatuoijan kanssa siitä.
 

Nyt se on toki ihan erinäkönen ku on parantunu ja hallistunu todelliseen muotoonsa mutta siihen tulee vähän parannuksia ja muutoksia mutta toi on se millasena se kuitenkin pysyy. Ei sattunu läheskää niin paljon ku pelkäsin mutta kyl se epämukavaa oli.

Mitäs sitten.... entinen kaveri jonka kanssa ollu vihanpitoa nii tuli vinkuu mua takas kaveriks mut ihan ku mä haluisin sitä enää mun frendiks ku mua on jo kerran loukattu ja höykytetty. Ja siis kaikkihan on aina mun vika.... Pitäis vielä katella sitä lauantaina.. voi jessus.. öö.. tiistaista mul alko viikonloppu et asustelin poikisken luona ja vietettiin laatu aikaa..

Perjantain pidin pippalot tärkeimpien kavereiden kanssa meillä ja oli muuten aivan ihanaa muuten mut sitten yks jätkäkaveri kysy pullon pyörityksessä MUN poikiskelta, mun läsnä ollessa, MUN VITUN SYNTTÄREILLÄ sen ja sen exän suhteesta asioita jotka oli vimesiö mitä olisin halunnu kuulla. Mun teki mieli juosta ulos kämpästä tonne vitun lumikinokseen itkemään ku se oli niin inhottava....

Lauantaina oltiin sitten pelailemassa Shadowrunnia kavereiden kanssa joista lähes kaikki oli ollu edellis illan mun juhlissa. Siellä sitten kun peli oli englanniks ja kaikki osaa jonkin verran (lähes kaikki muut täydellisesti paitsi ylläripylläri minä) puhuu sitä, niin sitten juteltii pätkii englanniks ja pari kertaa ku yritin mongertaa ite enkkuu nii tiestysti ku jännittää ( mulla on tosi huono itseluottamus englannin kanssa ) nii ne lauseet meni tietysti ihan perseelleen.. ja siitäkö sitten kaikilla muilla oli ihan hulvattoman hauskaa.. mulla ei.. 
Plus tähän siten vielä et mulla oli poikiksen kanssa vielä ryppyjä rakkaudessa samana iltana nii tottakai sitten sunnuntai ku toinen lähtee taas jumalan selän taakse niin mulla pitää sitten olla paha olo.. Vittu jeij saatana..

Tänää on sitten ahistanu koko saatanan päivä.. Aamusta iltaan.. ja on muuten inhottavaa olla ihan vitun vihanen kahelle tärkeelle ihmiselle samaan aikaan.. en haluis mut en kyl aijo leppyy helposti... KOHDATKAA HELVETTI LOUKATUN NAISEN RAIVO!!!!

Ja harkitsen vakavasti unelmista luopumista... mm. vaihdosta ulkomaille.. että kiitos vain ystävät rakkaat..

MD ei jaksa edes kiittää teitä olemattomia lukijoita..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti