sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Tatuointi ongelmia ja ( TURHAA! ) ihmissuhde draamaa

Taas tullu taukoa -.- voi kettu sentään. Must tulee helposti säännöllisissä asioissa näköjää laiska o.o Mutta joo.. ei täs onneks ku pari päivää vaa jääny välistä..

Perjantaina oli Joulumarrkinat ja meidän yrotys tienas tosi hyvin : ) osa kavereista kerto et paljon ne tienas nii meil tais tulla eniten voittoa. Hyvä meidän yritys!! Siellä taas oli neiti draamakuningatar mikä teki siitä päivästä vähän hankalan mutta selvitiin. Illalla rämmin sitten siinä hirveessä lumimyskyssä ( missä oli muuten kivaa raahata ne aamupäivän yritys kamat kouluun ) seurakunnan nuorten iltaan ilta-avuks ja siel oli runsaasti porukkaa... eli mun lisäks ehkö se viis... MINNE KAIKKI ON KADONNU??

Eilen sitten näin vanhaa lapsuuden ystävää ja käytiin sen kanssa syömässä. Oli ihanaa nähä sitä pitkästä aikaa! Sitten täälä siivoiltiin kotona ja tehtiin mamman kanssa mulle kakku täks päiväks.

Tänää sitten isovanhemmat faijan puolelta tuli käymää synntärikahvella ja saatiin hyvää kakkua NAM :3
Sit käytii syömässä mäkissä ja ku tultii kotiin ja mä tänne koneelle nii siitäkö alko sitten oikee ehana draama pläjäys..
Ekaks mun tatuoija ilmotti et joudutaa siirtää mun tauointi aikaa koska mun tatska  kesken vaikka mun aika olis jo HUOMENNA... siinö oli sit hirveesti kaikkee säätöö ja siitömulla alko vielä hedari nii mulle varmaa täs reilu kuukauden vihamykkäkouluu pitäny entinen parasystävä tuli vinkuu et ollaan taas kavereita mut mä en jaksais enää.. mä tiiän et se ei pääty hyvin jos annan sille viel uuden mahiksen.. uden mahiksen vaa repii mut uudestaa henkisesti hajalle ja olla niiku mitään ei tapahtunu.. Kattoo ny mitä huomisesta tulee... tai pikemminki ens yöstä.. ny ahistaa ja jännittää ja pelottaa sen verran et katotaan saanko nukuttuu yön..
Pitäis tässä kans palautella noita koulu töitä... ei kai tässä voi muuta ku rupee hommiin...
.
.
.
.
.
Nyt o tehty tehtävät.. yks jäi ensviikolle mut sen palautus on vast loppu viikosta nii sil ei oo niin palava kiire.
Kauhulla huomista odottaen monestakin syystä kiitän ja siiryn kirjan kimppuun lukemaan että saan rentouduttuu ennen nukkumaan menoo jos se jeesais...

Huomenna jos hyvin käy laitan kuvan mahdollisesta uudesta ja ekasta tatuoinnista!!

Illan biisit on Rita Ora - Rip, Sturm und Drang - Goddanm Liar & Linkin Park - Catalyst

MD kiittää ja kuittaa......


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti