keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Kalenterin viikko kuin.. no.. mun elämästä :D

Hupsista.. Viikko hurahti sitten kirjottamatta nopeemmin kun uskoin :(  Heti tuli kyl taas helpottava olo ku sain kaivettua blogin auki kirjottamista varten...tää on mulle oikeesti tärkee asia joka helpottaa joka päiväisestä elämästä selviimistä, ihan ku munki elämällä olis jotain merkitystä viimein :)

En jaksa kauheen ykstyikohtasesti kirjottaa jokasesta päivästä sitten reilu viikko sitten sunnuntaista mutta jaan teidän kanssa kuvan mun kalenterista viime viikosta miten täynnä se oli :D kirjotan kyl pienen selostuksen jokaisesta mut en jaksa alkaa älykattavaa tekee..


Viime maanantai oli aika rento päivä et aamusta menin kampukselle dialogitreeneihin ja enkun luennolle jo pääsin suht ajoissa takasin kotii.. sit taisin viettää iltaa ihan kotona lukien, kattoen animee ja tällee.. perus iltana..

Tiistaina oli sitten nii kiirus päivä etten kotona ees ehtiny tekee kunnol ruokaa vaikka vähän yritin syödä kyl.. kasista kolmee oli tosiaan koulua josta rynnin kotiin ottaa pienet päikkärit ja mutustin vähän jotain navan alle minkä jälkee kiskasin haalarit jalkaa ja juoksin keskustaa ku lähettii Sossu porukalla kattomaan JYP vs. SaiPa lätkämatsii.. haalareissa ku ilmaseks pääs :) siellä sitten huusin ääneni käheeks vaik mul oli valmiiks ollu jo vähän nuhanen olo.. matsin jälkee käytii syömässä pienellä porukalla josta minä ja Titta jatkettii Timee paikallisee laulaa karaokee (Titta laulo ja minä olin turhautunu itelleni ku piti ääni käheeks huutaa.. hyvä et puhumaan pysty..) jossa pari miekkosta yritti meitä sitten iskee.. liu'uttiin siitä sitte Brahan missä oli ilmaset jatkot ja mentii tanssii vähäks aikaa ennen ku Titan piti lähtee.. Sielläki sitten ku jäin viel tunniks ite tanssimaan nii yks tumma jätkä - joka jumaliste osas tanssii!!! - nii tuli kanssa iskemään.. Jos en olis iskeny silmääni jo erääseen toiseen nii olisin varma langennu siihen.. Tosin en ihan tykänny ku kyseli vähän välii: saanko tulla sun luo jatkaa bileitä tai saanko saattaa sut kotiin.. Kotiin päädyin kuitenkin yksin :)

Keskiviikkona nukuin sitten pitkää ja kärsin karseesta kurkkukivusta, yskästä ja äänen menetyksestä.. oli hauskaa yrittää saada tehtyy yhelle kurssille puhetta ku ei ääntä oikee lähteny XD tiimiläinen sano sillon et kuulostan ihan 20 vuotta putkee ryypänneeltä.. Illalla menin sitten hyvän ystäväni Hannan luokse kattomaan meille pieneks perinteeks muodostuneesti Heroesii pari jaksoo :) mä oon tällanen outo immeinen joka ei jaksa kiinnostuu kuumimpaa fanitus aikaan sarjoista.. mut nyt oon vähän jäljessä innostunu Heroesist ja Vampire Diariesist

Torstaina oli sitten ihan karsee päivä koulussa.. raahasin ensinäki koko päivän mun vkl kotii reissu kamoja mukanani ja siitä mulla selkä kipeyty..9.45 - 19.15 oli enkkua, työelämän viestintää ja lääketiedettä.. vikasta luennostaki eka tunti meni siihen ku luennoiva lääkäri puhu vaa omista titteleistään.. Jippii.. sitten heitin exälle vanhan kämpän avaimet ja heitettii kamat Minnalle mun Jkylän parhaalle ystävälle ja käytii pitkällä koiralenkillä ja sitte lähettii Braahan poikkareihin missä oltii parisen tuntia ja lähettii sitten nukkumaan..

Perjantaina lähettiin sitten jo kasilta aamulla ajamaan kohti Espoota koukaten pari ihmistä Kuopiosta mukaan. Ajomatka meni hyvin ja ku päästii Espooseen ja Minna heitti mut porukoille nii mutsi osu sopivasti kohille ja lähettii samantien kaupoille osteleen kaikkee tarpeellista mitä mulla ei vielä täällä uudessa kotona ollu :) Illalla menin sitte seurakunnan nuorten iltaa kattoo vanhoi kavereita ja tuttuja sekä jätin isos- ja apuohjaaja hakemukset tulevalle kesälle..

Lauantaina näin sitten rakasta ystävääni aamupäivän ja illasta näin vanhan työkaverin pitkästä aikaa. Oli ihanaa nähä tärkeitä ihmisiä <3

Sunnuntaina sitten nähti Minnan kanssa tätä mun rakasta ystävääni jonka olin nähny lauanainaki. Sen jälkee lähettii ajamaan kohti Kuopioo jonne jäätii sitten yöks, ku Minna ei jaksanu enää illalla ajaa loppu matkaa. kello oliki kuitenki kasia ku oltii Kuopios ja Jkylää oli viel parin tunnin matka.

Maanantai aamuna sitten lähettii ajoissa ajaan Jkylää, heitettii kamat kotiin ja mentii enkun luennolle.. Mulla alko sitten naisten lempiaikakuukaudesta ja meinasin pyörtyä siellä, samalla ku mul oli samaa aikaa jäätävän kylmä ja tuli kuuma... Love my Life!! Luennon jälkee tallustin kotii ja purin kamat, soitin äitelle ku en ollu muistanu vkl jutella sen kans parista asiasta, laitoin uudet verhot ikkunaa ja olin just käymäs lepäämään ku Minna soitti et mennäänkö isoille kaupoille... Minähän lähin tolvana sitten nii vauhilla kotoota et lompakko jäi mut onneks Minna suostu maksaa ja mä heitin sitten sille rahat takas vkl reissun bensojen kanssa samana iltana. Mulla kävi kanssa nii ihanasti että mulla ratkes lempifarkut haaroista koulussa (onneks farkut oli mustat ja mul oli pakkasen takii alla mustat legginsit nii kukaa ei huomannu mitää..

Eilen sitten oli vähän parempi olo vaikka oli vaikeeta päästä nousemaan ylös sängystä aamulla.. koulussa päivä sitten mateli ohi.. luentojen jälkee menin kattoo löytäisinkö itelleni uudet farkut ja mulla oli tuuria! Mä löysin!! Tän takii oon pyytäny viimeset pari vuotta joululahjaks mielummin lahjakortteja ku jotain krääsää... jos mul ei olis ollu tota H&M:n lahja korttii minkä sain joululahjaks nii mul ei olis nyt uusii farkkuja niiden hajonneiden tilalla. Siks noi lahjakortit on vaa parhaita lahjoja koska ne voi käyttää sillon ku mm. just tarvii!! Nytki sinne kortille jäi vielä jonki verran nii säästän sitä seuravaan pahaan päivään :) Eikä menny ees omia rahoja noihin uusiin farkkuihn! JES!!

Siinä sitten tulin kotii, söin ja rupesin kattoo kotitehtäviä... jossain vaiheessa Titta laitto viestii et lähtisin sen kanssa kokeilee ääntäni Timeen ja no.. mie sitten suostuin.. Titta tuli tässä mun luona käymään ja mie laittauduin vähän vikkelästi ja sitten lähettiin :) Ihan hyvin tuo ääni kanto ja kesti, mut biisin jälkeen vaa yskitti aika paljon hetken aikaa... Muuten oli tosi kiva ilta :) eikä tullu otettua yhtään ku oltii vaa limu linjalla ja oli silti sairaan hauskaa. Tulin sitten kahentoista aikaan kotio ja luin jonku tunnin kirjaa kunnes menin sitte nuqqumaa..

Tänä aamuna sitten nukuin pitkää ja ottanu muutenki rennosti.. kirjotellu tätä blogi päivitystä, jutellu kaverien kanssa puhelimessa ja kohta voisin alkaa kokkailee ruokaaaaa... :) Saa nähä lähteekö tänää taas ulos vaiko ei.. Titta osaa houkutella mua XD

Tähän loppuu viel vähän musiikkia :) Listalla mun uusii kokeilemii biisei (karaokes) ja pari vakiookii..
Irina - Pokka
Irina -10 kirosanaa
Irina - Älä sano mitään
Hector (tai Jippu & Edelman) - Jos sä tahdot niin
Suvi Teräsniska - Hento Kuiskaus

MD kiittää ja kumartaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti