sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Rempseä ja kaverien täyteinen viikonloppu

Hellurei taas :) Siinä se viikonloppu vierähti ja huomenna alkaa taas uus kouluviikko mikä onki sitte lähes ihan tappoa, mut ei se mitää, tykkään haasteista ;)

Perjantai nyt oli sitten pientä säätämistä. Olin nii kipee torstain treenistä ja rannetta särki sen verran etten päässy lähtee salille mut tein pienen jumpan kotona ja juttelin oikeestaa Stadin kaverin kanssa lähes koko päivän samalla ku kattelin animee.. Illalla laittauduin sitten baariin lähtöö varten ja olin sitten eteisessä tekeen lähtöö täydessä tällingissä ku kämppis tuli kotii. Jähmetty vähäks aikaa ovelle ja kuulin melkee ku sen leuka putos lattialle. Sitten se ravisti vähän päätään ja tuli sisälle ja mä pydättelin leveetä hymyä. Sen jälkee menin sitten likka kaverille -joka opiskelee kanssa sossuks- ja aloteltii siellä illan viettoa, kunnes lähettiin sitten ulos baariin :) Parin siiderin jälkee on muuten hauskaa pelata korttia kannattaa kokeilla, risti seiska ja kusetus on hyvinki hupaisaa :)

Päästiin sitte meidän sossujen perinteiseen karaoke baariin parin kommelluksen ja sisäänpääsyn taistelun/suostuttelun jälkeen ja tietysti kaverit sitten suotutteli laulamaan pari biisiä.. Meillä on yhen sossukaverin Titan kanssa sopimus et yritetää pari kertaa kuussa päästä laulaa keskenään karaokee kun molemmat tykkää laulaa ja kavereiden mukaa molemmilla hyvä ääniki vielä. Titalla ny on oikeesti taivaallinen ääni ku laulaa muutenki mut mie oon omani vasta löytäny ja vaan tuohon karaoke käyttöön :D Ja se mokoma missas sit mun molemmat biisit vaik sano et tuu sitte hakemaa ku laulat mut siin on vähän paha hakee ku pitäs mennä jo lavalle :D  Oli kuitenki hauska ilta ja ihana nähä muitaki sossuja ja pitää hauskaa :) hauskaa oli vaa se et lupasin kämppikselle et tuun puolenyön aikaa kotio nii olin vasta melkee puol kolmelta kotona ku oli pakko varoiks mennä Mäkin kautta ettei olis darraa aamulla. Aamulla oli vaa hyvä ku kysyin kämppikseltä että en kai herättäny ku tulin pienellä ryminällä vanhaan kämppään, nii sano ettei huomannu mitää. On silläki unenlahjat :D

Lauantaina sitten olin vaan kotona ja nautin omasta rauhasta katellen yhen leffan ja jatkoin mun animen kattomista ja juttelin taas Stadin kaverin kanssa iltapäivän :) Illalla menin sitten yhen sossukaverin kanssa kattomaan (hullu kun oon) Paranormal Activity: Merkityt... se oli melkee koko puoltoist tuntii yhtä kiljumista... siihen viel päälle mun puhelin flippas sillee et se ei tykänny mun sim-kortista eikä suostunu hyväksyy sitä ku vasta parin tunnin tappelun jälkeen.. mut toimii kuiteski nytte <3 sitte mie yritin mennä ajoissa nukkumaan mutta pyörin sinne reilu kahtee asti sängyssä kunnes nukahin mut heräsin ihan vähän välii ja tänä aamuna sitten heräsin silmät ja pää kipeenä ku väsytti nii paljon huonon yln jälkeen.

Tänää mie sitten katoin taas yhen leffan ja kävin tiimiläisen kanssa kahvilla juoruumassa tyttöjen juttuja mistä menin sitten kotiin pakkaamaan ja tulin Jyväskylän parhaan ystäväni Minnan luokse yöks juoruumaan ku mennää samoille luennoille kuitenki huoman aamulla ku samassa tiimissä opiskellaan (moniammatilliset tiimit - tää random uus opiskelu muoto missä JAMK on "edelläkävijä") nii mennää kätevästi sitten samaa matkaa :)

MD kuittaa tältä iltaa ja yrittää päästä ajoissa nukkumaan :D Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti