torstai 29. marraskuuta 2012

Paluu normaaliin koulu arkeen..

Tässä menikin sitten vierähätämään enemmän kuin yks väli päivä.. Kirjotin viimeks maanantaina ja nyt sitten eletäänki jo torstaita... Meikä on kyl niiiiin pihalla taas maailman menosta ku tänääkin olin ihan perjantaissa. Mutta joo vois päivitellä mitä on tapahtunu viimesen kolmen päivän aikana.

Tiistaina oli arviointi ja jos olisin saanu numeron (ku täst top-jaksosta tulee vaa suoritus merkintä) nii se olis ollu kakkosen ja kolmosen välillä. Muuten olen siihen tyytyväinen, vituttaa se että se arvioinnissa koko ajan vähän niiku piikiteltii sillä et oon näin nuori ja ettei mulla oo viel MP puolelta kokemusta >.< IHAN KOKO VITUN AJAN! jos ne ei olis koko ajan miettiny sitä puutteena mul olis ollu mahikset saada kolmonen. No.. ens topissa sitte tietää miten voi käydä..

Myös se otti päähän etten päässy kattoo mun tatuoinnin luonnosta, mtta pääsin kattoaan sen sitten keskiviikkona ennen iltavuoroo. Se alkuperänen oli just sellanen mitä olin sanonu ettei missään nimessä, mut saatiin se sitten oikeeseen suuntaan ja se laitto mulle sitten jo eilen illalla ekan luonnoksen sen pohjalta ku olin nyt saanu selitettyy kunnolla et mitä halusin. Naamiot tehtiin kaverin piirroksen pohjalta ja sitten kukkaa joka on Kalla nii sen kanssa nyt sitten säädetään jonkin aikaa..

 Tähän alle tän hetkinen luonnos:

Ja tässä vielä kuva oikeasta Kallasta.


Tänään oli sitten viimenen päivä työjaksolla ja tulihan sitä itku kun piti lähtee. Mä oon viihtyny siellä niin hyvin, siel on ollu nii hauskoja hetkiä kuin hieman ahistavampiaki mut oon opppinu aika hyvin itestäniki tän jakson aikana ja siitä kuin syvällä mun henkiset vammat on.. Ne on varmaan kans avun ulottumattomissa ku niiden syvyys alkaa jo olla jossain määrin lannistavaaki... Jännittää kans vähän ku oma maikka sano et meidän pitää pitää  HOPS -keskustelu just mun menneisyyden takia...

Päivtyksen heikkous johtunu siitä että koin riittävän levon ja unen tätä tärkeemmäks..Yksinkertasesti ollu vaa joko liian väsyny et jaksais avaa koneen tätä varten tai sitten ollu niin paljon tekemistä että ei oo kerinny ja sit on taas ollu liian väyny kirjottaakseen. Oon kyl huomannu et sillon ku on kirjottanu nii jotenki oon nähny vähemmän noita painajaisia jotka tykkää tulla normaalisti kylään tyylii joka toinen yö.. Kai tää asioiden käsittely on mulle after all ihan jees asia.. mut jooo...

Illan musat ollu luokkaa Rihanna - Diamonds, Linkin Park - New Divide & Catalyst sekä Adelen tuotantoa.

MD kiittää ja karkaa nukkumaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti