maanantai 14. tammikuuta 2013

Ammattiosaamisen näyttö jakso JAIKS!

Eka päivä työ jaksolla ja oli ihan sairaan siistii!! Mut samalla tosi ahistava päivä...

Aamusta nousin dösään mennäkseni töihin nii tietysti ainoo kunnon vapaa paikka on selkä menosuuntaan päin.. no istahan siihen ja tietysti niin mun tuurilla siihen viereen tulee seuraavalla pysäkillä sellanen järkyttävän kokonen korsto joka istuu viel puoliks mun penkillä niin et oon kunnon rutistuksissa siin seinää vasten. Tosi kiva.. sit se viel hais ihan kauheelle ja siin oli muutenki huono olo ku oli ei meno suuntaan päin. Teki mieli kysyy sit ku bussiin tuli tilaa et " Siirrytkö sä vai mä vai haluuks et oksennan sun syliin ku istut melkee päälläki?"

No.. pääsin bussista pois (vielä oikeella pysäkilläki Jeij!) nii meinasin sitten työpaikkaa kohti kävellessä vetää komeet lipat jäisellä tiellä.. Mahtavaa..

Pääsin kuitenkin työpaikalle ehjin nahoin ja kun pääsin osastolle sisään niin mulle tarjottii heti kahvihuoneessa kahvia :) en kyl osaa juoda ja totesinki " En osaa juoda kahvia. En oo valitettavasti niin sivistyny " Ja sain kaikki nauramaan Success! Päivä oli muuten ihan kiva mut se oli ahistavaa ja menin jo pieneen paniikkiinki ku kaks asukasta tuijotteli varmaa puol tuntii yhteensä sen päivän aikana mun rintoja sillee naama melkeen kiinni niissä.. toisen jouduin ihan työntää pois toiselle riitti ku sano pahasti... Ihmettelen vähän et mun ohjaaja ei sanonu siihen mitää vaik se oli ihan siin vieressä... Ei ollu kivaa.. : (

Sitten mukavasti pääsin vähän aikasemmin lähtemään töistä koska munohjaajan sanojen mukaa " Ku tää on tällanen spesiaali päivä ku tää on sun eka nii oot kyllä ansainnu sen et lähet meidän kaa samaan aikaan." Mun ei olis tarvinnu olla siel ku joku vajaa tunti enää.. Mut oli se ihan kiva : )

Tällä kertaa tulin sitten junalla kotii ja totesin et sillä pääsee kätevämmin kun pääsen suoraan pukkarien ovelle sitä reittiä nii mun ei tarvii kulkee miljoonan mutkan kautta . Junassa oli sitten kivasti joku euroopan omistaja ku istu nii leveesti kyynärpäät mun kyljissä kiinni... Kivaaaaa..... Sit tuli viel hirvee hedari joka on lähteny vasta tässä kirjottaessa.

Sitten ku pääsin kotii nii tuli tossa vedettyy varmaa parin tunnin tirsat ku mun piti vaan hetkeks laittaa silmät kiinni.. jeij... Mutta mä olen nytte kuoleman väsyny ja huomenna herätys vähän ennen kuutta joten.. ÖITÄ

MD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti