torstai 31. tammikuuta 2013

Tuskaa, ahistusta ja LIIKAA miehiä....

Joo.. joku viisas nainen mulle joskus sano että naisen elämässä ei voi olla liikaa miehiä... Tänään todistin sen vääräksi...

Mutta ensin päivitystä parilta päivältä...

Tiistaina olin taas ylpee itestäni ku olin jaksanu blogata maanantaina. Töissä ei muistaakseni ollu mitää kauheen ihmeellistä.. Varmaan vaan käden vääntöö yhden potilaan kanssa siitä kun mä haluisin et hän olis mun kontakti potilas ja hän taas ei... Olin kans vähän pasmat sekasin ku ehti edellisellä viikolla tottuu ohjaajan seuraan ja kehityskeskusteluihin.

Eilen sitten kävely oli yhtä helvettiä kun mulla on varvas auki ja se on kaiketi myös tulehtunu nii se on aika pirun kipee... onneks huomenna kouluu nii pääsee terkkarille tarkistuttaa sen että pitääkö se leikauttaa pois vai voiko sen hoitaa jotenki kuntoo.. 
Aamu meni ensin opiskelija infossa ja siitä menin stadii kamppiin shoppailee ja kävin varaamassa Morticiasta yhen ihanan paidan jota oon kattonu jo jonki aikaa ja se on aina pistetty mun päälle ku käyny kokeilemassa ja kuolaamassa korsetteja (se on varmaa seuraavien hankintojen seassa mitä Morticiasta hankkii ;) ) Kävin kanssa syömässä ja herkuttelemassa Arnold'sissa bagelia <3
Sitten sitä klenkkasin koko illan töissä ja mun ohjaaja jopa vähän sääli mua ja naureskeltiin et klenkataa yhessä ku toisella varvas paskana ja toisella polvi... Oli meil muutenki hauskaa. Jotenki oli sellanen kiva tunne et vihdoinki joku oikeesti kuuntelee mun asioita TOP- jaksolla ja on kiinnostunu keskustelee mun kanssa. Monta asiaa tuli puituu sen illan aikana... Monesta eri kulmasta ja ihan eri aiheista. Vähän tuli sellanen fiilis muutaman harjottelun jälkee et synkkais ihan kohtalaisen hyvin ohjaajan kanssa. 

Se kyllä sai vähän kyytiä tänää..

Tänää sitten taas kiukutteli tuo perkeleen varvas.. Kävin hakemassa sen ihanan paidan ja oon siihen tyytyväinen ^^ se istuukin hyvin mulle :) ainakin omasta mielestä.... Huomenna koeajan sen kouluun ku meen ku saan olla siviileissä, ei tarvii olla valkotakkisena :)

Töissä sitten oli vähän kyllä hylätty olo ku siel oli samassa vuorossa toinenki opiskelija joka on ollu mua viikon pidempää.. okei sil on muistaakseni ens viikko vika viikko tuol mut silti... ei oo kauheen kivaa ku tuut vaikka kahvihuoneeseen niin kaikki hiljenee ja ku se tulee nii juttua rittää... Tai jos mä yritän jutella jotai randomejaki nii mulle vastataa aika lyhyesti ja sit ku tää toinen tulee niin sit sitä juttuu kans riittää... Vähän orpo olo oli joo.... Kyllä se mun ohjaaja sillee joo jotenki jutteli mulle mut ei nii paljoo ku esim eilen.. Mut joo.. huomenna kouluun näkee kavereita ja siitä vois vielä mennä nuorten iltaan kattoo lisää kavereita.. Mutta sen näkee huomenna.. 

Niin vielä siitä liikaa miehiä jutusta...Ekana tänä aamuna joku puol tuntii siitä ku olin heränny nii ovikello soi... mie tassuttelen yökkärissä silmät ristissä avaa ovee nii siellähän tietenki on eka mies.. nuori ihan hauskan ja eksyneen näkönen. Eli putkimies joka tuli korjaa meidän keittiön lavuaarii jonka kanssa on aika säännöllisesti kerran vuodessa onkelmaa.. no.. lähen siitä sitten kaupungille.. ensin junassa on yks kyyläiliä.. yritin siinä olla välittämättä ja keskittyy musaan.. toinen tuli sitten kampissa vastaan.. tais jäädä perään ihemttelee niin kiinteesti tuijotti ku vastaan tuli.. Sitten kävin syömässä mäkissä nii siel oli peräti kaks tuijottelijaa.. Sitten ku oliki jo kiire töihin nii mut tietenki keskellä katua pysäytti toinen ihan kivan näkönen nuori miekkonen ja yritti kaupata mulle ideaa unisefin lahjottajana olosta ja tietysti mun heikkouteen eri lapsille lukutaitoa kehitys maissa... no siitä ku pääsin vihdoin irti nii pitipä sitten soittaa töihin että tulen myöhässä ku tää miekkonen mua pidätteli.. Töihin ku pääsin nii piti pukkarissa kattoo vähän aikaa peiliin et onko naamassa jotain.. tyylii meikit poskella tai jotai.. no enhän mä tuossa pärstässä mitää outo huomannu joten juoksi osastolle muutenkin myöhässä.. Ja sitten ihan ku näitä tuijottelijoita ei olis ollu tarpeeks nii siellä on ne kaksi mies potilasta jotka mua sitten melkee vuorotellen vikitteli... MIKÄ NOITA MIEHIÄ VAIVAA??? Olen normaali nuori likka, jos silmää miellyttää nii ei sentää katseellakaan tarvii syödä! Olen varattu kiitos ja heihei!

Nyt mie sanon taas öitä ja muuten seuraajille kiitos.. Huomasin tänään kun tulin kirjottelemaan että maanantaina ku vikan tekstin julkasin nii siel oli peräti viis katselua.. joka on mun ennätys.. jos joku tätä mun päivittelyä seuraa nii en osannu siitä ees unelmoida.. Yhden jopa ehkä arvaan ellen tiedä mutta muista oon pihalla...

Kiitän ja kuittaan 
MD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti