tiistai 22. tammikuuta 2013

Pitkän odotuksen jälkeen....

Heipsan taas on mennyt viikko liian nopeasti ja kirjoittamiselle on liiankin helppo töiden jälkeen sanoa että myöhemmin.. Mutta nyt on hyvä syy sanoa että ei enää vetkutteluja ja otappa naikkonen itteäs niskasta kiinni ja ala kirjottaa. Se selviää myöhemmin päivityksessä.

Maanantaina kirjottelin viimeks.. oukei.. eli.. Tiistaista tosrtaihin ei ollu muuta ihmeellistä ku mun päivä rytmi oli luokkaa herään aamulla 5.45, menen töihin ku vuoro alkaa 7.30, pääsen väsyneenä töistä 14.30 oon neljän maissa kotona, istun sohvalle ja havahdun hereille seiskan aikaa.... Ja ysiltä toki pitää mennä nukkumaan. Viikolla kävin kans stadissa shoppailemassa nii oli muuten tosi lähellä etten ostanu Morticiasta korsettia.. myyjä oli niin hyvä mutta raha puhu omasta puolestaa ni pystyin olla ostamatta. Sitten tein EMP:lle tilin ja tilasin sielt pari ihanaa paitaa..

Perjantaina mul oli 13 tunnin työ päivä ku eka olin seittämän tuntia ja sitten kuus tuntii omassa työssä ilta vuorossa. Sitten kävin kattoo kavereita nuorten illassa.

Launtaina olin näkemäs kans parii kaverii ja sit kävi työkaverin läksiäisis ku se muuttaa J-kylään. Sunnuntaina näin lapsuuden kaveria ja meil oli tosi hauska shoppailu reissu. Ens vkl todennäkösesti sen kaa viettää sen synttäreitä...

Eilen oli random päivä mutta työpaikan velvoittaman vaitiolovelvollisuuden takia en voi hirveesti kertoo nii en viitti edes alottaa kauheesti etten lipsauta mitään... Sain kyllä eräältä potilaalta kuulla että kun olen näin nuori ja vata opiskelija niin enhän minä mistään tiedä, enkä minä ole mitään VARSINKIN kun olen opiskelija. Huvittavaa miten joku voi olla noin törkee toiselle ihan ilman mitään syytä. Otti kyllä päähän mutta ammattimasuuden takia en voinu sanoa enkä tehä mitään vaikka teki mieli antaa kunnon selkäsauna ja sanoo samal pari valittua sanaa...

Tänää olin ekassa illassa eikä siellä oikee mitää ihmeellistä.. Sain tänää soitettuu Nupoliin et saisi pariin henkiseen ongelmaan apua, ja sitä saankin vihdoinkin.. kyllä siinä komee itku tuli ku oli niin helpottunu ettei tienny pitäiskö itkee vai nauraa... Tein sitten molempia.. Kai tästä sitten se henkinen parantuminen voi viimeinkin alkaa...

Mutta mulla on huomenna aamu ja mä olen jopa nyt liian myöhään valveilla niin pitää mennä nukkumaan. Kiitos ja kumarrus


MD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti