torstai 7. elokuuta 2014

Miun "viikonloppu" ripauksella old schoolia.

Tiistaina oli ihan perjantai fiilis :D Olihan mun "viikonloppu"alkamassa, eli tän viikon vapaat. Aamuvuoro meni sillee ihan semi kivuttomasti ja sain pitkästä aikaa vähän arvostustaki työtäni kohtaa :) Yks asiakas, joka normaalisti vihaa mua, eikä haluu olla mun kanssa hoitomyönteinen, halas mua ku vein sen suihkuun <3 Siitä tuli niin mahtava tunne, et sillä mitä tekee on merkitystä :) Sitte kanssa vähän ennen ku lähin töistä, nii yks vanhempi vakkari kysy et jos oon maanantaina aamuvuorossa (Minkä just tarkistin listasta ja MÄ OON SILLON AAMUSSAA IIIIIIIHHH!!!!) nii voisinko ottaa vastaan sen alottavan opiskelijan ja alottaa sen perehdyttämisen?? No mähän tietysti olin ihan otettu ja menin hetkeks jäihin.. Siinä pari muuta vakiotyöntekijää oli ihan et " ei taas opiskelija, mää en ainakaa jaksa ottaa sitä ".. Toivuttuani mähän olin ihan intona siitä!! Ja oon nytki!! Mulla on kerran ollu tuol talossa opiskelija (yhessä iltavuorossa) sillee, et se katto miten mää tykkään tehä työni. Ja toi vielä antaa lisämotivaatiota oikeesti perehtyy iteki siihen et miten työni teen, koska mun pitää näyttää sille esimerkkiä.

Siinä sitten kävin kaupassa kotimatkan varrella ja tulin ottaa päikkärit kotii, siinä toivossa että lataisin iltaa varten akkuja. Oltii suunniteltu Petran kanssa että lähettäis ulos tai jotain, mutta ei oltu virallisesti mitää lyöty lukkoo.. No siinähän kävi sillee että ku se olis viimein kymmenen aikaa illasta voinu alkaa näkee, nii mää en jaksanu enää lähtee mihinkää. Olin kuvitellu et oltais voitu nähä aikasemmin ja näin, plus olin ollu tosiaan aamuvuorossa siinä helvetillisessä helteessä, nii ei ollu voimii oikee päikkäreistä huolimatta. Kävin siinä illalla Nipsun kanssa pienellä koiralenkillä tossa "takapihan" metässä ja tulin kotii kattoo leffaa, juttelee jokski aikaa Humppiksen kanssa ja menin sitte semi ajoissa nukkumaan ku olin ihan rätti.

Eilen sitte keskiviikkona nukuin vähän vajaa kahteentoista, eli vetäsin sellaset melkee 12 tunnin yöunet. Tosin hyvin katkonaiset, mutta nukuimpa ainaki univelkoja pois. Mä en osaa ihan selvästi nukkuu yksin... Ku tottunu et samassa kämpässä oikeestaa aina joku, vaikka ei ihan vieressä samassa sängyssä nukkuis. Oon kokeillu nimittäin tehä rentoutumis harjotuksia, mitä pienestä pitäen joutunu tekee (niistä ollu kyl apuu), kuunnella kuulokkeista ja koneelta musiikkia taustametelinä jos se olis siitä mut ei.. Tarviin ilmeisesti sen jonku rauhottavan läsnäolon.. Huoh..

Kuitenki ku sain kammettua itteni ylös nii lagasin oikeestaa koko aamun koneella (YLLÄRI?) ja lähin päivällä moikkaamaan vanhaa työkaveria, joka miun tuurilla ja sopivasti tähän heikkoon hetkeen osuen oli unohtanu et oltii sovittu et nähää... Tiesin, ettei hän todellakaa tarkottanu sitä millää pahalla, ja minä jos kuka ymmärtää hajamielisyyden ja huonon muistin päälle (en suinkaa oo riippuvainen mun kalenterista et muistaisin edes kouluun mennä luennoille oikeisii aikoihin..) mut silti se osu vähän heikkoon paikkaan edellisillan kanssa (ja ton alkuviikon muutenki :/ ) Mutta ehittiin kuitenki näkemään vähän aikaa mikä teki hyvää ja sovittii et yritetää viel nähä ennen ku lähen kotio Jykylää kahen viikon päästä. ENÄÄ KAKS VIIKKOO!!!

Työkaverii ootellessa soin itselleni sen ilon, että löysin varman mahtavimman farkkuliivin IKINÄ itelleni!! <3 Ja jälleen alennusmyynnit kunniaan ;) Sain kanssa mahtavan idean tuunata sitä vähän viel lisäks, mutta se on myöhemmälle se projekti ja tietysti jaan siitä sitte tänneki säätöäni :) Tässä kuva liivistä :)


Rakastuin ton vetoketjun tuomiin moniin ydistämis ja pukemis mahdollisuuksiin, sekä tohon kuluneen näkösyyteen <3 Jatoi väriki sopii niin paljon paremmin monipuolisesti eri vaatteiden ja muiden värien kanssa, ku se mun toinen liivi... Mistä tulikin mieleeni ->


Tällasella asulla olin liikenteessä ku kävin Petran kanssa syömässä viime viikolla :) Unohin lisätä kuvan siitä sillon, mut aattelin nyt lisätä. Toi on varmaa mun lemppari asu koska se on mekon ja sukkisten takii tyttömäinen, mutta siinä on asennetta :)

Sit illalla kattelin leffaa ja innostuin piirtämään taas. Rupesin miettii ja suunnittelee viel kolmatta tatuointia, minkä aijon ottaa viel jossai vaiheessa. Kuva olis siis teemalla Usko, Toivo ja Rakkaus, jotta muistaisin aina noi itelle tosi tärkeet kolme asiaa joista itseasiassa oon kirjottanu varmaan tän mun blogin historian, omasta mielestä, hienoimman kirjotuksen. Se voit lukea täältä (Klikkausmaksimus!) Kuvan aijon ottaa old school tyylillä mitä ihailen tosi paljon koska se on niin simppeli, värikäs ja persoonallinen ja aijon ottaa siihen ankkurin johon yhditän jollain tavalla ristin (en oo miettiny viel loppuu asti) ja perinteisestä old school ruususta tehty sydän, koska perus sydän on tylsä. Sillä ei oo mikään kiire, mut haluun nyt jo miettii sitä ku oli tylsää. Aijon säästää sen sellaseks minkä otan Jykyläs ja taidan tietääki jo missä meinaan sen ottaa.. Tässä seuraavak parit kuvat tosta pohdinta prosessista :)


Omaan hahmotelmaan otin tästä mallia ankkurin alaosaan :)


Tästä otin sydän ruusuun mallia.


Ja tässä sen tulos :)


Pikasesti pelleilin tussien kanssa ja piirsin sen pikasesti uusiks ja kokeilin värittää. Kun se oli kesken nii se oli siistimpi, mut on tuoki ihan nätti puolen tunnin ajan tapoks :)

Tänää sitte heräsin pirteenä jo yllättäen ysin jälkeen.. Jumitin siinä aamuni kaikessa rauhassa ja juttelin Katsun kanssa vajaa tunnin puhelimessa ja lähin reilu tunniks rannalle makoilemaan itekseni kirjan ja mp3:sen kanssa. Oli ylltävän kivaa olla itseksee, vaikka välillä se onki ahistavaa, mut nyt kotona yksin ollessa alkanu nauttii siitä pikku hiljaa.. Kyl mää kuitenki oon seuraihmisiä, vaikka välillä tää luksus on paikallaan :) 

Rannalta ku tulin kotii olin nii energiaa täynnä, että tein kunnon lihasjumpan ennen ku lähin terdelle moikkaamaan hyvää kaverii pitkästä aikaa. Tässä illasta huomasin, että taisin innostuu ehkä vähän liikaa repii itteeni jumpassa, ku taka reisi ollu kipeenä, mut kyl tää tästä :D Kaverin kanssa vaihettiin jonku noin puolen vuoden kuulumiset ja lähin sitte himaa. Täällä sitten vielä siivoilin levinneitä kamojani taas kuosiin, tein ruokaa huomiseks töihin, nostin luonnoslehtiön esille, että muistan huomen aamulla ottaa sen mukaani lähtiessäni tatskaajaani moikkaa. :) Illasta katoin kanssa tossa yhen leffan, ja sain yhen miun vanhimmista hyvistä ystävistä kiinni!! Sovittii, että nähää ens viikolla ja oon taas niin riemuissani. Mulle tipahtelee tällasii ihanii välietappeja, mitä odottaa koko ajan, niin etten keskity siihen, kuinka kauan viel et lähen Jykylää takas. Seki menee varmasti tässä nopeesti. Ainaki toivon niin. Haluun päästä takasin normaaliin arkeen ja näkee mitä uus vuos Jyväskylässä tuo tullessaan. Siellä kuitenki tässä vuos tullu asuttuu sekä elettyy ja niiiiiiin paljon tapahtunu!!

Tässä on tullu paljon kuunneltua kaikenlaista musaa mitä mp3:nen on mulle korvii soittanu, mutta tän päivä ehdottomat hitit oli Kaija Koon Supernaiset ja Kaunis, Rietas, Onnellinen koska ne peilas hyvin mun aivan mahtavaaaaaaaaa fiilistä :D 

Tällasta taas vaihteeks :) MD kiittää ja kuittaa taas tältä iltaa.

2 kommenttia:

  1. Anonyymi9/8/14 12:18

    Sä oot siis oikeesti ihan mahtava piirtäjä jo toistamiseen kiitän sun niin mahtavista piirustuksista!! Mä en sais tehtyy tollasta ees vaikka ois kokopäivä aikaa!! Sä oot vaan niin tosi hyvä, sulla taitaa olla tuohonkin lahjoja! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Onhan tossa paljon tullu vuosien varrella piirrettyä ja opeteltua erilaisii tekniikoita ja etittyä omii kehityskohteita ja niihin keskittyny. Eli harjoituksen tulosta :)

      Poista