maanantai 11. elokuuta 2014

Sinkoilua ja sekavuutta

Perjantaina aamusta kävin tosiaan moikkaamassa miun tatskaajaa Sarppaa ( Facebookissa Sarppa Tekee Tatskoi Klikkausmaksimus! ) ja suunniteltiin mun seuraavien viikkojen aikana tulevaa ja sitte kanssa synttärilahjaks myöhemmin talvella tulevaa tatskaa. Kerroin sille kanssa, että ku olin ajatellu hankkivani Jykylästä kanssa toisen "oman" tatskaajan ja mulla on jo yks mielessä. Sarppa innostu tosi paljon miun luonnoksista ja lupas tehä molemmista mulle parit omat versiot. Tietysti haluun kanssa että siinä on jotai Sarppaa vaikka ite oonki ne piirtäny mutta aika joustavana oon ollu noissa :) Oon kuitenki tänkin hetkiseen jälkeen ollu enemmän ku tyytyväinen, niin tottakai haluun, et niissä näkyy jatkossaki Sarpan jälki. Sain Sarpalta kanssa kutsun sen uuden työhuoneen avajaisjuhliin ja olin niistä tosi innoissani! :) Toivon vaan, että töiltäni pääsen :/

Sarpan luota Helsingistä singahdin sitten iltavuoroon, jossa ei ollu oikeestaa mitää ihmeitä. Kuumuus oli uuvuttavaa ja meno oli rentoa nii otettii ihan rauhassa hommat ja pääsetii hyvissä ajoin kotiin. Kotona jumituin perinteisesti juttelemaan Humppiksen kanssa koneelle, ku ei houkuttanu mennä sänkyy pyörii liian ajoissa. Aamuvuorojen kirouksia.. En oikee taho saada nukuttuu jos en oikeesti mee väsyneenä nukkumaan, ku heräilen aamuyöstä sitte koko ajan kyttäämään kelloo, etten vaa nuku herätyksen ohi. Niimpä mielummin juttelin mukavia mulle tärkeen ihmisen kanssa, jota on ikävä ku menin sänkyyn sinkoilevien ajatusteni kanssa pyörimään turhautumiseen saakka. Pääsin kuitenki ihan hyvissä ajoin nukkumaan ja nukuin ihan hyvin.


Mun lauantai aamu alko sitten tällä.. Olin yöllä telonu jotenki mun peukalon niin että oli turvonnu alimmasta nivelestä ja vähän jännän värinen.. Piti paketoida et pysty tekee mitenkää duunia :( Se nimittäin SATTU, en pystyny oikee puristaa mitää tai nostaa.. Olipa vähän haastetta työhön :)


Eilen sitten aamu oli vähän koomaamista ja väsymys oli todella runsasta ku ilma oli tosi painostavaa. Oli vaihteeks mukavasti vähän viileempi, mutta tuntu ettei ilma liikkunu mihinkää nii ei osattu töissä päättää kumpi oikee oli pahempi. Töistä pääsin lähtee sitte ja tuli kotii suihkuu ja päikkäreille. Tullu aika tavaks tuo, että meen joksku reilu tunniks nukkumaan aamun jälkee, ennen ku pääsee/ jaksaa lähtee mihinkää :D Siinä ku heräsin nii duuni kaverin kanssa vähän viestiteltii ku olin puol läpällä laittanu sille päivällä viestii, et lähtiskö illalla miun kanssa yksille. No se ei ihan onnistunu, mut onneks soitin Nipsulle nii lähin kolmen vartin varotusajalla leffaan sen kanssa extemporee :)


Aivan mahtava leffa oli!! Suosittelen kaikille jos tykkää yhtää scifistä ja actionista (Sekä nais päähahmoista joilla on MUNAA!!) Traileri kannattaa tsekata.. Tässä teille jo suoraa linkki traileriin.. Klikkausmaksimus!

Leffan jälkee tultii mun luo vielä, koska innostuttii puhumaan bussia odotellessa sen verran syvällisiä mm. ihmis- ja parisuhteista, että haluttii jatkaa sitä viel rauhassa jonki aikaa.. Oltii joku reilu tunti meillä ja sitten häädin Nipsun kotii ( asuu tossa ihan mun lähellä nii sen takii itsekkäästi kehtasin häätää vaan oman yöuneni takia :D ) ja roikuttuani koneella tyypillisesti taas hetken menin nukkumaan.

Tänää mulla oli sitte kunnon ristiriitanen päivä :D Tää kontrasti aamun ja työpäivän välil on nii järkky..  Aamulla heräsin pitkästä aikaa ihanan virkeenä ja reippaana nukuttuani hyvin. Innostuin siinä sitte tekemään kunnon lihasjumpan, kävin suihkussa, siivosin (jopa imuroin ja mää VIHAAN imuroimista), suunnittelin seuraavalle viikolle ruokaa, kävin kaupassa seuraavalle parille päivälle ja teinki ruokaa duunii parille päivälle. Olin siis super tehokas tänää :) Oli ihan mahtava aamu ja menin duuniin aivan mahtavalla fiiliksellä! No se loppu lyhyeen.. Meillä oli melkee puol osastoo ihan lämmöstä sekasin ja vähän harhasiaki, sit yks pappa ehdotteli asiattomia ja tarras mua perseestä kiinni ( minäpä kimmastuin siitä ja kysäsin samantien: " Kerjääkkö nää verta nenästä?" Pappa vastas että ei, nii tiuskasin et pitää kädet vaa rollaattorissa kiinni..) Sitte miun työkaveri kiusas mua huumorilla (mulla meni jo kettuilun puolelle yhes vaihees), ku viestittelin välillä Humppiksen kanssa, mikä ei ollu hänen asiansa. Sitte parii mummoo sai istuttaa molemmissa ruokailuissa parin minuutin välein, ku meinas lähtee kävelee kesken syönnin.. Ihan ku siinä ei olis ollu härdellii tarpeeks?? Iltapesuilla sitte yks asiakas meni jalattomaks nii et roikku mun toisessa kädessä melkee koko painolla, ja miulla naksahti selässä.. Ei tehny sillee kipeetä, mut säikähdin melkee sydärii asti. Iltapalalla sitte kanssa sähläsin ku pudotin vahingossa pienen lasisen puurokulhon jalkoihin ja siivoilin sitä lasinsiru-puuromössöö lattialta ja miun työkengistä puolisen tuntia... Puuro kengässä on kyllä jännä kokemus.. Plus viel puol iltaa yks mummo haki miun huomioo aina ku juttelin jonku muun asukkaan tai toisen hoitajan kanssa... Meinasin kilahtaa sille ku hermot oli aika kireellä loppu illasta. Olin onnesta soikeena ku istuttii rapsalle ja pääs kotii.

Kotona tässä oikeestaa ei oo ollu mitää ihmeitä. Soittelin Henskun kanssa pitkästä aikaa ja purin sille sydäntäni. Viestittelin kanssa vähän aikaa äiten kanssa ja tietysti Humppiksen kanssa perinteisesti jutellu. Nyt mää aijon painuu nukkumaan, et selviin huomisesta aamuvuorosta hengissä :D

Viikonlopun musiikkeja:

Kaija Koo - Supernaiset
WhiteSnake - Here I Go Again On My Own
BonJovi - Livin' On a Prayer
Alice Cooper - Poison
Alana Grace - Black Roses Red
Paramore - The Only Exception
David Archuleta - Crush
Jenni Vartiainen - En haluu kuolla tänä yönä
Miley Cyrus - Who Owns My Heart
Bullet For My Valentine - Temper Temper

MD kiittää jälleen tältä iltaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti