sunnuntai 17. elokuuta 2014

Rakkaita ystäviä ja henkistä kasvua

Eilen olin koko päivän touhuumassa ympäriinsä. Aamusta lagasin pitkää ku oli tullu valvottuuki edellisenä yönä blogin ääressä. Siinä ku heräilin, nii jubalin Humppiksen kanssa ja suunnittelin hyvin montaa asiaa, kuten pakkaamista, siivoomista, joidenki asioiden hoitamista jne.. mut ne jäi sunnittelun tasolle viel toistaseks :D

Päivällä lähin sitte moikkaamaan mun hyvin rakasta ja vanhaa ystävää Teemua stadiin. Ollaan varmaan viimeks joskus keväällä nähty ja koko kesä suunniteltu näkevämme, mutta koko ajan menny aikataulut ristii nii ettei oo onnistunu. Mut nyt onnas vihdoin ja viimein! Mentii Hard Rock Cafesee istumaan, mikä oli ihan sairaan siistii ku en ollu ikinä löytäny sitä stadista.. vähän nolotti ku tajusin kävelleeni siitä ohi enemmän kertoja ku tarpeeks :D Siellä sitte istuskeltii, vaihettii kuulumisia vähän syvällisemminki ja ihmeteltii maailman menoa :) Tajusin kuinka ikävä mulla oli sitäki ollu. Ja kans sen, et ihan sama vaik osa kavereista (joista aikasemmin harmitellu, että valittavat ku en oo täällä ja sit ku oon täällä nii ei kuulu mitään) joiden kans ei oo nii läheisii tippuis pois arjesta, nii mielummin pidän siinä mukana ne oikeesti läheiset ja tärkeet, jotka kans haluu nähä vaivaa ystävyyden säilymisen eteen. Ei se määrä vaan se laatu <3


Tällasta herkkua tuli nautiskeltua jutustelun lomassa! Se oli kyllä ansaittuki ;)

Stadista kirmasin Espoon puolelle takas ja kirja kauppaan ostamaan taas uudelle kouluvuodelle uudet koulu tarvikkeet :) Stabiloita en tällä kertaa uusinu, mutta ostin uuden kansion sekä välilehtiä mahdollisille tuleville kurssien monisteille sekä uuden vihon muistiinpanoille ja tietysti parit kynät vihon kaveriks :) Tästä koulun alun intoilusta syytän Rooraa ku sen kanssa jutellu tuosta asiasta ja intoillu plus hän kans ku pitää blogii nii tuossa vähän aikaa sitte bloggas ihan asiasta :D Et kiitti hani :)


Tällasta tälle vuodelle :) Tättärää!

Siitä pöllähdin kotiin ku Nipsu tuli avittaa mua värjä tukan illasta! <3 Ihanaa saada vanha tuttu sävy takasin :) En laita viel kuvaa koska haluun pitää kuitenki pienenä yllärinä Jykylän kavereille :3 Totesin et varmaa pitää yrittää vähän lyhentää noita kolmen - neljän kuukauden värin tappo/eeppinen juurikasvu värjäysvälejä :D

Siitä lähin loppu illaks istuu nuorten iltaa jätkien kanssa pelaan korttii ja viettää mahtavaa aikaa muutenki muidenki seukku tuttujen kanssa :) Oli huvittavaa mennä sinne ku on nii harvinainen näky et likat sekoo aina ku mut näkee :D Yhel isos tutulla vaa putos leuka pöydälle ku se ei meinannu uskoo, et olin tullu käymää nuorten illas :D

Sieltä valuin sitte myöhää illal kotii ja aloin viestittelee Humppiksen kanssa. Molemmat ku oli väsyneitä nii huomas senki jutun tasosta välillä :D Mut sen kans huomas et mitä väsyneemmäks molemmat meni nii sen verran syvällisemmäks juttuki välillä muuttu :) Esim. puhuin ite sitä et tää miun blogi on mulle monessa mielessä ollu hyvä työväline, ja oon kanssa puhunu Humppikselle sitä, miten ite ainaki koen et oon kasvanu jo tänä kesänä tosi paljon henkisesti ja ihmisenä. Isoimmat muutokset koen tapahtuneen sen jälkeen, kun tein tän muodonmuutosleikin tälle blogille. Saatan ehkä innostuu tekee sen uudestaan ulkoasulle jossai vaiheessa vielä vähän aikuisempaan suuntaan. Ttoisaalta taas tää kuvastaa viel sitä mun sisästä lasta, vaikka oon aikustunu jonku verran, nii en haluu luopuu siitä. Ja Humppis oli samaa mieltä mun kanssa että mussa on tapahtunu kasvua. Oli kiva kuulla et joku muuki on huomannu sen :) Äitellehän oon ikuinen lapsi nii silt on turha kysyy :D 

Tänää sitten nukuin vähän turhanki pitkään ku ollu ihan uupunu ja puol nukuksissa melkee KOKO päivän.. Miun piti herätä siinä kympin aikaa, mutta no.. heräsinki vasta 20 vaille puolen päivän.. Jippii.. -.- Siinä sitte silmät ristissä hoidin aamutoimeni ja rutiinini sekä maksoin porukoiden laskut. Sitten lähinki jo töihin iltavuoroon, viimestä viiden päivän putkea viemään loppuun. KOHTA JO PÄÄSEE KOTIIN!!!!! <3 <3 <3 Töissä ei oikee ollu mun päivä ku koko ilta tuli leikittyä erinäisten ihmiseritteiden kanssa nii et meinas hermo mennä huonoon tuuriini.. Olin onnessani ku pääsin lähtee kotii, kaupan kautta toki. 

Tässä kotona sitten tein sellasen mukavan intensiivi treenin, tein ruokaa itelleni, kävin suihkussa, venyttelin oikein kunnolla, juttelin vaihteeks äiten kanssa vaihtaen reissu kuulumisia ja aloin kirjottaa tätä blogia :) Tällasta mulle tällä kertaa..


Tähän loppuun vielä vähän syvällisiä sanoja, sillä oon liian väsyny ite kirjottaa mitää syvällistä pohdintaa enää tänää :)

Tähän loppuun vielä perinteisesti vähän musaa :)

Guns N' Roses - Patience
Bullet For My Valentine - Temper Temper
Lady Antebellum - Need You Now
Tik Tak - Sankaritar
Irina - 10 Kirosanaa
Katutaiteilija - Tällaista tänään

MD kiittää ja kumartaa :) Animen kautta nukkumaan mars! 
PS. enäääää.... 5,4 (3) päivääääääää.... Ja tatska-aikaki on jo (yli)huomenna!!! IIIIHHHHHHH!!! Jännitystä riittää viimesiin hetkii asti :D

1 kommentti: