lauantai 24. marraskuuta 2012

Ellun sekoilua ja rakkaan seuraa!

Oli ihanaa herätä aamulla rakkaan kainalosta vaikka toi hullu kisu piti mua jonkin verran yöllä hereillä, mutta loppujen lopuks ihan hyvin sitä tuli nukuttua. Yötä siis tuli oltua rakkaan luona ja tänääki vielä, että huomenna kotia kohti sitten.

Tänää ollu aika perus vkl rakkaan kanssa anoppilassa. Aamusta nukuttiin pitkään ja sitten ollaan vaa oltu ja vietetty aikaa keskenään. Paitsi se pätkä kun raksu meni koneelle kattoo jotai loli pelii.... Mä sitten vuorostani katoin sillä aikaa Pokemon leffaa XD Sitten oon leikkiny Ellun kanssa ja seurannu ku se nukku jonki aikaa mun sylissä, mitä se tekee tosi vähän mut nyt se vaan parkkeeras siihen <3 Kissan nukkumista on jännä seurata. Ellu tais nähä jotai metsästys unta ku sen jalat nyki ja se heilu jonki verran siin miun sylissä. Sen jälkee sen suu rupes käymää ja mä luulin et se rupee mutustaa mun kättä kohta : )

Tää päivä ei oikeestaa oo ollu sen erikoisempi. Perus söpöilyy rakkaan kanssa, leikkimistä kisu vaavin kanssa, seurustelemista rakkaan perheen kanssa. Plus tosi hyvää ruokaa ja kohta pääsee saunaaki mikä on harvinaista herkkua!! : ) Hyvää vkl jatkoa kaikille mä meen nauttii rakkaani seurasta kun vielä voin

MD kiittää ja karkaa rakkaan kainaloon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti