perjantai 23. marraskuuta 2012

Rakkaiden luona viimein!!

Tänään oli taas jännittävä päivä. Ensin töihin aikasin aamulla iltavuoron ja myöhään kestäneen mielenkiintoisen chattailyn med rakas ja hyvä ystäväni Suhoj jälkeen. Jutut oli selvästi väsynyttä tasoo mut hulvattoman hauskaa ainaki oli enkä sen takii tajunnu kattoo kelloo ku vast yhentoist aikaan.

Aamulla olin yllätävän pirtee vaik olin nukkunu vähemmän ku normaalisti mut olin kuitenki nukkunu yllättävän hyvin.. En heränny ku kerran kääntymään, koska kädet oli mun alla epämääräisessä kulmassa ja täysin puuduksissa XD Nomaalisti sitä tulee herättyy ainaki kymmenen plus kertaa yössä. vaan ainoastaan vaihtaan asentoo. Töihin sitten päästyäni aamu oli vähän sekavaa koska mul ei ollu kauheesti hommaa koska hoitajii oli normaalii yks enenmmän. Sain siinä kuitenki touhuiltuu jotain pientä ja tehtii muutaman asukkaanki kanssa sellasii pulloväreil tehtävii ikkuna/peili/kaakeli koristeita.
Sitten kahvi aikaan ku tuli suorittamasta yhtä tehtävää nii yksikköpäällikkö tuli sillee " Hei jos haluut nii voit lähtee himaan" mul oli viel melkee tunti töitä jäljellä... Jääräpäisesti kuitenkin jäin loppu ajakski ja siitä juoksi kotii laittautuu rakkaan näkemistä varten.

Kun olin laittautunu valmiiks nii menin raksuu vastaa ja törmäiltiin Suhoin kanssa ennen ku mentii nuorteniltaan kavereiden seuraan. Siellä tuli piirrettyä yks mun parhaista värillisistä kuvista.. postaan sen varmaa loppu viikonlopusta, kun saan otettua kuva siitä, tänne.

Nyt nautin olosta rakkaan ja karvasen vauvani Ellu kissan kanssa. Voi tätä "perhe" elämää : D Toi kissa kun on jo ison kissan kokonen mut mieleltään se on viel ihan retardi vauva! Se on kyl niin sopiva otus tyydyttämään mun vauvakuumetta : D Pysyy poikiski tyytyväisenä ku en ehdottele lasta XD en kyl viel ite haluis.. Liian nuori, eikä oo omaa työtä viel nii ei taloudellinenkaa tilanne antais periks..
Huomenna tai sunnuntaina kotio.. kattoo missä päin maailmaa tulee tää vkl pyörittyy

Tänää ei oo biisiä ku en oo kuunnellu kirjottaessa ku kissan kehräystä ja raksun naurua mun jutuille.

MD kiittää ja kikattaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti