torstai 22. marraskuuta 2012

Yllätyksiä ja kriisejä

Tänää menin sitten takasin työpaikalle ja oli muuten pasmat hieman sekasin ku kaks päivää ollu ruutineista poissa. Iltavuorossakin ollu aika vähän nii oli viel enemmän hakoteillä mut ohjaaja anto sen anteeks ku vedin kaks virikettä. Toinen oli joulukorttien askarteluu ja toinen oli sellanen et pelailin asukkaiden kanssa lautapelejä ja ne onneks tykkäs ^^
Otti aikalailla päähän ku koko illan yks asukas ravas ylös ja alas kiukutteli, äksyili ja huuski välillä ku häntä ärsytti, ja sitten ku kehottiin mennä lepäämään tai ainakii rauhottumaan omaan huoneeseen nii hyvä ettei niskaa tullu ku kimmastu viel lisää.. Mut selvisin kuitenki.

Kun töistä pääsin nii yllätyksekseni mummi soitti ja kyseli millon voisivat papan kanssa tulla käymään synttäri kahvelle.. Tästähän ei siis ole kuin reilu viikko niin meikä täyttää 18!! PARTYYY : D Toivottavasti mun kaveri synttärit onnistuu ja et kaikil on hauskaa, koska ne ketä oon sinne kutsunu niin ne on mun tärkeimmät ihmiset ja ne ei kyl kaikki sillee tunne toisiaan nii siit tulee jännää...

Mul on ihan hirvee ikävä mun kultaa ku se asuu niin kaukana. Ollaan seurusteltu reilu kaks vuotta joista ne kaks ekaa vuotta oltii lähisuhteessa ja mä melkee asuin sen luona ja nyt ku tuo pallero asuu niin kaukana nii nää viime kuukaudet on ollu ainaki mulle tosi kovaa keottelemusta. En rakkaasta tiedä.. Mulle tää kotona nyhjääminen ja koneen välityksellä toimiva suhde on ollu tosi vaikeeta. Välillä oon tosi romuna ku tuntuu et kaikki menee päin prinkkalaa.. Jopa tää yks ainoista hyvistä asioista mun elämässä... En kestäis jos seki kaatuis niikun kaikki muukin mun ympärillä..

Illan musiikista vastaa Eva Simmons kappaleilla Silly Boy &This is Love f. Will.i.am. & Take Over Control

MD kiittää ja kumartaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti