tiistai 15. huhtikuuta 2014

Jotain uutta?

Heipsan.

Sunnuntaina tuli vähän ankeempaa tekstiä mut mun tais olla aika ainaki yrittää kohdata omia tunteitani. Se on vaa välil vähän vaikeempaa ku oikeestaa koskaan oppinu kunnolla käsittelemään niitä. Faijaa koskaa kiinnostanu mitä tunnen, kotona sitte mamma aina hössöttäny, jos on ollu vähän pois tolaltaa nii sitäkää jaksanu. Isäpuolelle oikee koskaa mistää tollasesta tullu puhuttuu tai mitää nii seki sitte. Negatiiviset tunteet varsinki on vaikeimpia.... Mutta mä opettelen ja tää mun blogi on oikeestaan osa sitä :)

Eilen maanantaina kävin aamusta töissä, tappelemassa kolme tuntia kiukkusen kolme veen kanssa :D Huvittavaahan se oli ku toinen kiukustuu lisää ku tajuaa et mä en anna periks. Mut alkohan siinä loppujen lopuks mennö hermo ku toinen vaa huutaa mee pois ja silti kulkee perässä lätkimässä pienillä nyrkeillä, jotka kirpasee yllättävän paljon. Töiden jälkee tulin sitten kotiin nukkumaan vähäks aikaa ja siit vipelsin tutor tapaamiseen JEEEEE!!! Saatiin paidat!! Toi väri vaa natsaa ihan sairaaaaan hyvin meidän violetteihin haalareihin.. toi on luonnossa sellanen kirkkaan keltasen vihree.. JAM :)



Tutor tapaamisen jälkee sitten kaveri tulin mun luo ja tehtii ruokaa ja juteltii samalla ku ompelin sille läjän haalarimerkkejä haalareihin, ku ei ite jaksanu :) Mikäs siinä oli täydellä mahalla hyvässä seurassa. Ei oo vähää aikaa ompelu ollu noin hauskaa. Siitä menin sitte ihan puhki olevana nukkumaan. Eilen oli kyllä muuten sellanen tympeä olo ettei mikää olis paskaakaa kiinnostanu edellis päivän tunteilulta, mut tuo ilta oli pelastus :)

Tänään heräsin sitten jossain yhentoista aikaa, pesin pyykkiä ja suunnittelin mitä pakkaisin leirille mukaan kun huomenna lähen kotii Espooseen ja sieltä riparille apuohjaajaks mm. öitä valvomaan. Eli älkää ihmetelkö ku päivittelen tätä yö aikaan tai sitten en ehi/jaksa päivitellä. Viimestää ens viikon tiistaina tulee taas kilsan mittanen kirjotus :D Tossa päivällä näin sitten vielä tältä viikkoa mun tuettavaa ja tultiin mun luo kattomaa Prinsessa Ruusunen :) vitsi en muistanu et se oli niin vanha... 1959 tehty!!! Ja kattonu sitä pikkulikkana ihan intopinkeenä :D Tänää siis ollu sillee aika tasapaksu päivä, ei mitään ihmeellistä.. En voi sanoa ainakaa viel täs vaiheessa et olisin erityisesti piristyny viel sunnuntaista, mut sinne päin ollaa menossa.. Leirillä viimestää unohan koko asian ku siel ollaa nii intensiivisesti menossa ja tekemässä koko ajan.

Mutta mie tästä meen vielä pakkailemaan ja sitten vähän ajan päästä viel hyvän kaverin kanssa kahvelle :)
MD kiittää ja kuittaa!


PS: Luku kerroissa menny tonni rikki!!!! WIHIIIIIII!!! Mun piti bilettää tätä jo sunnuntaina ku meni rikki mut no.. se vähän jäi... MUT PAREMPI MYÖHÄÄ KU EI MILLOINKAA JEEEEEEEEEE!!!!! Kiitos lukiojoille tästä oudosta pienestä ilosta! Mulle iso juttu. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti