torstai 24. huhtikuuta 2014

Valaistumisia

Heipsrallaa taas, pieni tauko tuli tähän välii mut meikä on juossu pää kolmantena jalkana nii kaameeta vauhtia joka suuntaa, et hyvä ku syömää ehtiny. Olen sen kyllä mut blogin kijottamiseen ei oo oikeesti ollu aikaa tai energiaa. Kotiin tullu ihan kuolleena, jaksanu just suihkussa käydä ja sitten mennyki nukkumaan.

Maanantaina oli viimeinen raivarien täyteinen riparipäivä ja pääsin sitten sieltä pois. Huomasin sen, että kaipasin ennemmin Jyväskylän kotia kuin Espoon porukoiden kotia. Silleen siis kotiutunu :) On toki porukoiden luokse aina ihana mennä ja näin, mutta oon ilmeisesti kodin ihan tuolta Jykylästä löytäny. Pääsin porukoille kun äitee haki kirkolta ja menin nukkumaan vähäks aikaa.. Siitä sitten olin niiden kanssa vielä vähän aikaa ja sitte lähin stadii näkee muutamaa hyvää ystävää ja odottelemaan junaa. Sitten junassa olin kuolla tylsyyteen ja ahistukseen ku erinäiset asiat pyöri päässä. Sitte vielä siihen päälle, ku mä oon muutenki tällanen asioita helposti liikaa pohtiva perus nainen :D Menin sitten kotii ja oikeestaa romahin aika suoraa sänkyy ja nukkumaan ku olin ihan puhki.

Tiistaina pesin aamusta pyykkiä ja purin kassin toiseen, koska mulla on ny vkl toinen leiri Espoossa ( minkä takia istunki nytten junassa ja kirjotan ihan täydellä intohimolla tätä tekstiä <3 ) Sen jälkee näin sitten kaveria, johon tutustuin koulussa ja todettii et joskus pitäis käydä kahvilla ja nyt vihdoin ja viimein mentii sitte :) Haettii kaupasta jäätelöö ja mentii puistoo aurinkoon istumaan ja juttelemaan. Siis me juteltii ummet ja lammet ja mä itse asiassa tajusin jopa joitain asioita itestäni tai ainaki rupesin miettimään asioita itestäni. Rupesin mm. miettimään että oonko mä sitoutumiskammoinen, en vaa loppujen lopuks oo suhdeihmisiä vai oonko sit taas sellanen vahvasti omaa tilaa tarvitseva. Sinänsä nään itteni kaikissa noissa mutta jokasessa kuitenki sit on  sellasiin pointteja mihin mä en sovi.. Sillee vaikeeta saada selvyyttä itestäni tässä asiassa.. Sitten kanssa rupesin pohtimaan et oonko sitten ite niin kiinni mun menneisyydessä et se vaikuttaa nii vahvasti muhun, vai onko se vaa niin rankka että puskee läpi muuten.. Tajusin vasta ny alkaa pohtimaan et oonko just nii jumissa mitä on tapahtunu et en tajuu mitä mun elämässä on ny tapahtumassa? Oon kanssa huomannu et alan olee kaiketi aika hyvin pääsemäs yli ekasta poikiksesta, koska mä en enää millää tavalla ajattele sitä, mua ei kiinnosta enää miten sil menee ja mä en jaksa välittää siitä et jos törmäisinki siihen. Ennen olin ihan paskat housussa kaupungilla et jos törmään siihen nii miten reagoin.

Sitte iltapäivästä menin Minna murulle tekee koulutöitä eli suunnittelemaan ja viimeistelemään meidän treenien vetovastuun. Siinä sitte kanssa juoruttiin ja parannettiin maailmaa ja saatii päähämme et mennää terdelle. Menin vähäks aikaa kotiin pelaamaan kaveri kans netis korttii ja valmistautuu. Sitte lähettiin tyttöjen kanssa ulos ja me juteltii taas vaihteeks siitä et miten miehet on vaikeita (kuten myös me naiset) ja selvittäis keskenämme ihan tarpeeks hyvin, varsinki jos mie olisin porukan mies :D Siitä sitte ku tytöt lähti kotiin nii mie menin istumaan limulle parin kaverin kanssa Timee :) Oli ihana ilta ystävien kanssa :) Kiitos kaikille ketkä tunnistavat <3

Eilen olin sitte ihan kuollu ku nukuin jonku kolme tuntia. Aamun luento oli niin turhaa ku oon edellises koulussa luin sitä ihan tarpeeks ja osasin kaikki lääkehoidon jutut ulkoo ja selkärangasta. Sitte meillä oliki miun ja Minnan treenikerta ja se meni yllättävän hyvin! Porukka sai uutta tietoo vaikka jätettiin se aika pintaan eikä kauheen syvyyksii menny. Saatii kans hyvää palautetta asiantuntevasta otteesta :) Oli ihanaa saada positiivista palautetta. Sit kävin kaupassa ja näin miun tuettavaa :) Tän jälkee menin Hannalle (kuhan olin käyny syömässä kotona) ja juoruttiin ja katottii perinteisesti Heroesii <3 Kotii ku pääsin nii väsähdin koneen ääree kattoen leffaa ja kampesin itteni nukkumaan.

Tänään nukuin sitte pitkää ja menin Seksuaaliterveyden verkoston seminaariin josta puolet nukuin ku iski ihan totaalisen väsy päälle.. Sitte juttelin kans parin kaverin kanssa mukavia ja piti toista kaverii, jonka näin sillon tiistaina, kiittää siitä et oli saanu mut ajattelemaan joitai asioita (mistä aikasemmin mainittin). Sen jälkee kävin kotona pakkaamassa ja juoksin MLLn tukihenkilöiden vertaisiltaan. Siellä oli mukava nähä muitaki sossuja jne. pääs vähän kuulee vanhemmilta toiminassa pidempää olleilta niiden suhteista ja miten on menny. Sit vipelsin oikeestaa junaa ja rupesin kirjottaa tätä blogia samalla ku jutellu Kati kullan kanssa puhelimessa ja paasannu ylläripylläri miehistä :D Huomenna iskoleirille!!! Näkee mun vanhoi kavereita <3 Tänää ollu varmaa ton takii aina mahtava fiilis ku aurinko paistanu, jutellu mahtavien kavereiden kanssa ja ollu pelkää hymyä! Tänää elämä on ihanaa, mutta katotaapa mitä huomenna on :D

MD kiittää ja kuittaa tältä päivää. Öitä o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti