perjantai 18. huhtikuuta 2014

Riparilla yö 1.

Heipsan.

Tänää alko sitten ripari ja mun yövalvojan hommat... Tällläki hetkellä ku kirjottelen nii kuuntelen leirikeskuksen syvää hiljaisuutta ku pienet, isoset ja ohjaajat on menny nukkumaan. Pari ohjaajaa viel vähän jupisee toisessa käytävässä ku vahtivat et pojat varmasti nukkuu.. Oli kyllä sellanen eka päivä että huhhuh.. tää on varmaa mun ripareista rankin... ja oon varmaa seittämällä - yheksällä riparilla ollu..

Mutta siis.. nukuin pitkää porukoiden kerrostalossa tehtävästä hyvin kova äänisestä rempasta huolimatta. Sitte hoitelin parit koulujutut ja kattelin kolme jaksoa Supernaturalii netistä, ja siitähän mun piti sitte lähtee kirkolle leiribussiin. Päästii ihan hyvin lähtemään ja matka meni muuten ihsn hyvin, mut muutama jätkä heittäyty ihanan hankalaks. Huuteli mitä sylki suuhun toi ja härväs kaikkee omaa jne. Jösses... alko ärsyttää jo siinä vaiheessa.. Päästii leirikeskuksee nii oikeestaa koko iltapäivä/ ilta ollu yhtä härväämistä. Kaikki ohjeidtukset venyy vähintää viidellä minuutilla ku ei kuunnella tai sitte kukaa ei kuule ku on nii paljon muuta pulinaa. Yhessä vaiheessa yks jätkä veti mulle pultit ja haukku mut pystyy ku en antanu sille periks ku komenteli ja yritti pompottaa.. Ilmeisesti näitä yksilöitä jotka tottunu saamaa tahtonsa läpi..

Muuten menny ihan kivasti.. Huoneisii mentii ihan nätisti ja sitten puhelimistaki luovuttiin ilman taisteluja.. Nytte istun täällä pääsalissa mutustamassa leipää ja suklaata samalla ku kuuntelen hiljasuutta, kellon tikitystä ja musaa. Kohta käyn kiertää ja sit alan piirtää ja toivottavasti kolmen aikaa alkais päästä nukkuu.. valvominen väsyneenä ja hedarissa on tuskaa.. Mutta huomenna saan nukkua pidempään kuin muut nii olen tyytyväinen :)

MD kiittää ja kuittaa tältä yöltä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti