sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Kiirettä, mutta hyvässä mielessä :)

Heipsan viime kerrasta on kyllä aikaa. Tässä taas päivitellään mitä reilu viikkoon tapahtunu.

Viime perjantaina näin bestistä ja parii muuta hyvää kaverii ennen ku lähettiin yhen kanssa kesän isosten leirille. Siellä oli tosi kivaa. Ihanaa nähä vanhoja ystäviä ja vähän uudempiaki ja päästä rentoutumaan muutenki hyvän ruoan ja ohjelman parissa. Lauantaina viel pääsin saunaa mikä kruunas ihan kybällä koko viikonlopun! Ainoo harmaa puoli oli se, ku sain lauantaina tosi pitkästä aikaa ahdistuskohtauksen.. Ajatttelin erinäisiä asioita liikaa ja sain niistä flasbackin lapsuudesta, mikä laukas sit kohtauksen. Se itessään meni tosi nopeesti ohi mut ne jälki mainingit oli tosi vaikeet. Yks ystävä viel huomas sen ja rupes kyselee sun muuta, mikä ei sillee auttanu, mutta ainaki tuli sellanen olo et joku välittää. Normaalisti kaverit on ku ei huomais tai karkaa paikalta ku saan kohtauksen, mikä harmittaa, mut oon tottunu siihen. Kohtauksen voimakkuus kanssa ihmetytti mua, sillä mulla ei oo ollu noita pitkään aikaan enkä muistanu kuinka voimakkaita ja voimia vieviä ne on. Sinä yönä näin kanssa aika pahoja painajaisia, mitkä ei helpottanu seuraavaa päivää. Olin sunnuntaina ihan sairaan väsyny koko päivän ja vähän sellanen heikohko, mutta onneks vielä junasta menin jameille Katin kanssa. Oli ihanaa nähä ystävää joka oikeesti ymmärtää. Kati tietää mistä nää kumpuaa, ja oon joskus aikasemmin menneisyydestäni täällä jokseenki kirjottanuki, nii en avaudu siitä enempää. Oli kans kiva kuunnella hyvää musaa ja nauraa tyhmille jutuille. Sit myöhemmin viel pari muutaki kaveria tuli siihen, jotka nauratti viel lisää. Oli siistii :)

Maanantaina olin töissä ja illasta näin yhtä hyvää ystävää aika extemporee. Oli kiva lähtee randomisti suunnittelematta jonku kanssa kahville :) Sunnuntai oli kuitenki viel tuoreessa muistissa nii piristi. Samalla käytii kuuntelemassa kaverin kaverin musiikki näyttöä, mikä oli ihan sairaan siisti kokemus! Erilaista musaa mitä ei normaalisti kuuntelis, ja ihmettelin kanssa että miten niin pienestä ihmisestä voi lähtee niin voimakas ja mahtava ääni.

Tiistaina kävin koululla tekemässä yhen tentin, mistä en päässy läpi :( onneks huomenna uusinta :) Siinä samalla hain yhen kirjan kirjastosta ja tein muita koulutöitä joissa alkaa deadlinet puskee päälle. Koulu kuitenki loppuu parin viikon päästä. Siitä lähin sitten työparin kanssa ettimään töihin läksiäislahjaa, ja sen jälkee näin tuettavaa :) Illalla menin sitten Katille juoruumaan tyttöjen juttuja. Oli ihanaa purkaa jolleki ihan kaikkee mitä tuntee joistai asioista, mitä ajattleee mistäki, sillee et toinen ymmärtää. Tänne en kuitenkaa ihan kaikesta kehtaa kirjottaa. Pääasioita ja sellasia, mitä ei tarvii miettii et mitäköhän tästäki seuraa jos kirjotan. Okei, jotku asiat on sellasia että jos mun tekstin ymmärtää väärin nii se voi aiheuttaa hämmennystä sun muuta. Todistettu! Mä vaan kirjotan asioista niinku ne on. Onhan mut opetettu puhumaanki suoraa, ja iitä syystä oon sellanen ihminen et musta joko tykätään tai sit mua vihataan. Okei, sei on totta etten ihan aina mietin ihan kaikkee loppuun mitä sanon, mut jos ei kestä totuutta niin mä en voi sille yhtään mitään!

Keskiviikko oli aika.. jännä päivä.. ei pelkästään Wapun takia, (kyllä haluan tahallaan kirjottaa sen tollee, ennen ku kukaa kommentoi mulle siitä) oli siinä paljon muutaki tekijää. Aamulla menin viimestä kertaa töihin. Tytöt meni ihan ihmeestä hiljasiks ku kerroin etten tuu enään, ehkä syksyllä jos tarvitsevat lapsenvahtia tai vastaavaa. Siitä menin kouluun ja meillä oli treenit aiheesta Seksuaaliterveys. Se oli vähän jopa ahdistavaa, koska mulla on nämä omat ongelmani. Mutta oli tosi opettavaista :) Siitä sitten kauheella kiirellä hurautin Kirkkopuiston kautta kaverille alottelemaan Wappu pippaloihin, mistä sitten menin muutaman koulukaverin kanssa takas Kirkkopuistoon hillumaan kavereiden kanssa ja parin kanssa jatkettiin baariin, minne tuli myöhemmin lisää kavereita. Mm. ehana Katsuni (Kati) oli siellä ja me sekoiltiin yhessä siihen malliin että jotkut jätkät on voinu ihan helposti luulla meitä lesboiks :D Loppu viikosta oli vielä ihan kivasti muistikatkoksia illasta, koska pari kaverii tavallaan juotti mua :D Nytte muistan lähes kaikki mitä on tapahtunu, mut aikakäsitteet hapuilee et missä järkässä tapahtunu joitai keskusteluja, mutta sisällöt pääpiirteisesti muistan.

Torstaina mentii sitten Katin kanssa Tuomiojärvelle kävelylle muistelemaan edellistä iltaa, koska mulla oli sillon viel aika vakavia katkoksia. Katilla pysyny onneks filmi kasassa nii se osas aika hyvin virkistää mun muistia. Rupeshan se siinä jutellessa sitte jo jokseenki palautumaan, kun sain aasinsilloista kiinni, mutta silti oli joitain mitkä pohditutti vielä. Siitä mentii sitte vähäks aikaa tohon Harjulle "Wapun perinteiselle Harjun brunssille" kattomaan mitä tuttuja sieltä löytyy, ja kattelemaan vanhojen autojen hienoo paraatia. Ens vuonna saman voi varmaan saman tehä omalta parvekkeelta ku asuu sen kulkueen reitillä :) Siitä tultii sitten käymään mun luona, nappasin evästä mukaan ja vaihoin vaatteet ja mentii Katin luo syömää jakorkattii yhessä mun synttärilahjaks saatu skumppa Wapun kunniaks. Siitä mentii sitten parin kaverin keikalle kuuntelee hyvää musaa, ja viel parempaa tilanne komiikkaa :D Siitä jäätiin sinne sitten istumaan ja kävihän siinä sitten nii että jätkät sai miut houkuteltua keikan jälkeisille jameille laulamaan. Jännitti ihan pirusti, (mun jalatki täris ku kävelin lauteille. Joo siellä on "sauna" :D) ku siel oli niitten musiikkipiirien tuttuja, eli taso oli sairaan korkeella. Sain kyllä ihan komeet taputukset ja ku kaveri kommentoi ekan biisin jälkee "Hienoa, siinä meni siun jami neitsyys" nii tuli komeet hurrauksetki. Olin ihan äimän käkenä. Mulla on tosi kova itse kritiikki. En pidä itteeni minään, enkä luota omaan ääneeni kauheesti tai ees siihen et mulla olis mitää lahjoja laulamiseen. Sen taki se että jätkät kehu mun laulamista ja ne hurraukset oli mulle tosi iso juttu. Oon siitä tosi ilonen :) Tää on kanssa yks syy miks oon opetellu haastamaan itteeni vähän mukavuus alueen ulkopuolelle, koska tiiän etten voi kehittyy ihmisenä muuten. Siks olin kans ylpee itestäni :) Vähän oma kehu haisee, mut mulle epä onnistumiset on niin iso muserrus et mun on pakko osaa juhlia tällasii onnistumisia etten oo ihan mais. Mutta muuten oli tosi siisti ja kiva ilta ystävien kanssa, vaikka loppu vaiheessa väsymys pukkas päälle ja musta tuli ehkä hieman kärtyynen. Kati onneks ymmärs :)

Perjantaina sitten nyt viikonlopuks mun yks hyvä jätkä kaveri Espoosta tuli mun luo viikonlopuks. Oli kiva kuulla Espoon kuulumisia, ku ollaan samassa kaveriporukassa, nii sain kuulla miten siel about muillaki menee jne. Kateltii tosi paljon leffoja, otettii rennosti, käytii eilen ulkona syömässä, juteltii yllättävänki syvällisiä (ollaa kuitenki tunnettu neljä vuotta, mut silti ei aina ees jutella syvällisiä ja nyt puhuttii aika paljon), pelattiin korttia ja naurettiin paljon. Mun vatsalihakset on saanu kunnon kolmen päivän teho treenin tosta kaikesta nauramisesta. Ihan onnistunu ja kiva viikonloppu siis takana. Tänää illalla vielä Katsun kanssa jameille kuuntelee musaa ja juoruumaan ja sitten kohti tiukka kouluviikkoa.

Nyt MD kiittää ja kuittaa :) Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti