maanantai 10. maaliskuuta 2014

Joku opettelee vihdoinki huolehtii itestää!!

Heipsan taas :)

Taas hurahtanu reilu viikko mut alan näköjää sillee skarppaa tän kanssa et alan about viikon kuluttua edellisestä kirjotuksesta miettimään et pitäis taas lähiaikoina kirjotella.. No tänään sain taas itseäni kiinni niskasta tähänkin hommaan! Jeij!!

Mutta asiaan... 

Sunnuntaina reilu viikko sitten tulin kotio siis yhdeksän junalla ja olin muuten kuolemna väsyny mut junassa rentouduin mukavasti ja ku kotiin pääsin nii oli sitte täys virtaa! Siinä meni iltapäivä sitten nelisen tuntia kouluhommioa painaen :) sain siinä kaks aika isoo tehtävää alusta loppuun tehtyy ja sitten yks jonka olin alotanu aikasemmin nii sen viimeistelin. Illalla sitte kattelin leffaa, laitoin ruokaa ja otin rennosti. Tittaa utelin ulos mutta ei jaksanu lähtee. Minkäs teit.. siinä otettii sitten rennosti ja kympin aikaa sitä väsähtikin sitten jo.

Maanantaina sitten oli d.treenit ja sieltä tulin kotii, jolloin toki sitten nukahin päikkäreille ja illasta menin kampukselle takaisin Tutoskoulutukseen (muistin tässä sivussa täyttää siitä tuntien seuranta passia XD ) ihan rento päivä siis.

Tiistaina tuli ja meni tuet.. laskut on nii persiistä mut minkäs teet mun maailma pyörii rahan ympärillä.. Meillä oli kanssa ICT- kurssilla ECDL - koe jota en täysin päässy läpi mikä oppi päähän mut aikahyvin sain ku 58% Excelistä vaikka en ollu sillon tunnilla ku sitä käsiteltii :) pääsin kuitenki kurssista läpi!! pää asia.. Tiistai oli muutenki sellanen.. ei mun päivä.. ruokatauolla heitin ruokaa sylii, kompastuinki jonkun kerran sun muuta.. Viimeistelin siinä illalla, sitte meidän torstain puhetta sun muuta kouluhommaa.. Tuli tuon hanin Jannen kanssa juteltua kanssa se tunti puhelimessa XD samalla säädettii lapsuuden kaverin kanssa ku se tuli viikonlopuks mun luokse.. mutta siitä oma juttunsa.. 

Keskiviikkona kävin sitte työssäoppimisessa perhetyössä sekä näin mun tuettavaa, ku oon kanssa MLL:n tukihenkilö... se on yllättävän mukavaa ja simppelii puuhaa :) kuitenki toiminta on mun nuorelle tuttua nii se osaa olla sillee. Olin kanssa ylpee itsetäni ku poljin yhteensä sellaset 18 kilsaa sen päivän aikana! HYVÄ MÄ!!

Torstaina oli taas ruton pitkä päivä mut ei se mitää.. illalla menin Titan ja sen kaverin kanssa Timee istumaa ja laulamaan karaokee <3 kokeilin kanssa pitkästä aikaa lapsuuden kaverilta saamaa hametta ja yllättävää kyllä tunsin itteni pitkästä aikaa seksikkääks gootti tyylissä :) yks sitte Titan kaveri joka tekee parissa karaokebaarissa missä ollaa käyty Titan kanssa nii vetää sitä karaokea ja laulaa iteki mieheks ihan törkeeeeeen hyvin! mä nyt oon toki muutenki raskaan musan ystävä ja joo se soittaa ja laulaa hevibändissä, mut silti tollasee talentii törmää harvoin.. Sitäki yllätyin ku juteltii sitten yllättävän syvällisiä ja jokseenki henkilökohtasia ku Titta jutteli toisen kaverinsa kanssa. Seuraavana aamuna muahan odotti sitten kaveri pyyntö facessa!

Tästä päästää taas mun outojen ominaisuuksieni pariin mistä mm. halusin kirjotella tänne eniten tänää illal.. Mulle on sanottu joo et oon helposti lähestyttävä ja helposti tykättävä.. mutta sitten päästää siihen mun heikkoon puoleeni.. Ku oon kuitenki täälä Jykylässä vieraasa ympäristössä silleen vielä, ku en oo niin pitkää vielä asunu täällä vaikka tää on kodikas paikka mutta ihan sitä omaa pesää ettii vielä. Kuitenki, nii tää on sellanen paikka missä tarvii ystävii.. tai siis mie tarviin.. nii sitten mua hämmentää itteeni että yhtäkkii joku haluu ollaki mun kaveri vaikka ollaa juteltu vaa parii kertaa mistä oon toki riemuissani mutta samaa aikaa taas miuu sillee pelottaa et jos osottaudunki sen mielestä ihan tyhmäks tai jotain ja sitte feidaa miut.. mun oikeet kaverit täällä kuitenki voidaa laskee yhen käden sormilla.. miun pitäis oikeesti opetella luottaan ihmisiin ja ennen kaikkee itteeni.. kyl tää kai tästä.. Oon vaa saanu niin paljon kuulla et oon joskus ollu liian takertuva sun muuta nii sitten pidän helposti etäsyyttäki ennen ku uskallan toivoo et toinen oikeesti on kaveri miun kanssa.. Kun sitä omaa paikkaansa ettii vielä täältä kuitenki.

Viikonloppu meni sitten siivotessa kaverin koiran sotkuja ku hän ei niitä kauheesti siivoillu (laminaatti ku ei oikee kestä kosteutta nii sitä ei voi noin vaan jättää siihen tai ylipäätänsä kuka jättää koiran kuset lattialle siivoomatta!??!!?!?) ja sitte ku se lähti kotio nii siivosin kämppää viel tunnin sen jälkee et sain kaikki hajut sun muut pois täältä.. 
Eilen illalla sitten käytiin Titan kanssa molemmat hyvästä syystä parilla (limulla :D) tuulettumassa Timessä ja laulamassa vähän höyryjä ulos :D asenne musa on aina asenne musaa <3
Tänää sitten meillä alko Innovaatio viikko !!! Fuck Yeah !!! HELL NO!!! ihan karsee päivä.. koko kaheksan tuntii ihan bullshittia mutta pakko siel on olla et saa kurssin läpi.. Blääh ja Plaajaada niiku Janne sanois... no illasta sain energiaa että ku oli jutellu Jannen kanssa puhelimessa taas sen tunnin niin laitin pyykin pyörimään ja ruosein kyynärpäitä myötän pesuaineessa hinkkaamaan meidän kylpyammetta <3 pyykit ku oli pyöriny niin meninpä sinne sitten lillumaan puoliseks tunniks ja samalla ajelin talviturkkini koivista pois :) kevät on kuitenki täällä nii vois antaa ihno hengittää vihdoinki.. Ei tarvii sellasia eristyksiä enää :D
Siitä oon ollu ihan yber innoissani et jotkut ihmiset on selvästi alkanu lukee koska mulla lukee toista kuukautta putkee kuukauden blogin selauskerrat on yli satasessa! tää on vaa nii siistii.. mut samal ihan sairaan outoo?? Sillee mä oon aina ollu tosi näkymätön ja vähän sellanen hällä väliä melkee kaikille ja nyt sitte yhtäkkii joitaki muka oikeesti kiinnostaa mun elämä?? Mitä hittoa?? Haluisko joku kertoo mulleki mitä oon missannu??
Tässä tällasta tällä kertaa :)


Mulla on muutamat biisit soinu päässä ja ollu muutenki aika ajan kohtasia nii laitetaas tänne teilleki :)Ed Sheeran - I See Fire (soinu päässä viimesen viikon)Irina - 10 kirosanaaStella - AamunkuiskausChisu - Mun koti ei oo täällä
MD taas kiittelee ja kumartelee lukijoita ja tanssahtelee muille maille, toivottavasti oli viihdyttävää tekstiä taas :) Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti