lauantai 1. maaliskuuta 2014

Kuukauden päivittelyä..

Kuukaus kerenny hurahtaa tässä... oho XD eipäs tuo mitää.. paljon ehtiny tapahtumaan..

Kävin ekalla opiskelija ristelyllä ja sielä tuli juotua enemmän ku laki ja lompakko salli nii tuli loppu kuuks sitten siitä sopivasti tipaton :D ja siinä tuli pysyttyä. Oli siellä tyttöjen kanssa hauskaa! Kiitokset Minnalle, Hannalle ja Katille <3 tiiette ketä ootte ja ootte miun murusia!!

Koulussa mennöö niiku kuuluuki eipä tuossa mitää uutta, paljon tehtävää ja liian vähän aikaa. Tehtävät painaa päälle mutta siinä onki järjestelmällisyydestä apua :) Selviydyn niiku aina ennenki.

Sitten kävin Lahessa Desucon Frostbitessa <3 lapsuuden kaverin Nipsun kanssa ja siel oli super hauskaa :) oli kanssa kiva päästä kaverin kanssa reissaamaan.

Nyt sitten tää viikko ollu Hiihtolomaa koulusta nii se menny koti puolessa Espoossa töissä et saa vähän ylimäärästä että saa syötyyki laskujen jälkee :D vaihteeks otin potilaalta turpaani mutta ei se mitää :) tuttua hommaa jo mulleki tuo.

Ehin sentää nähä muutamaa tärkeimpää ja rakkaimpaa kaverii ja yks heistä ei oo enää virallisesti vain rakas ystävä :) tai on myös sitäkin mutta kuitenin enemmän ;) Ollu toki jo jonkin aikaa mutta vasta tällä viikolla esim. äitelle mun maailman tärkeimmälle ihmiselle kerroin ja facessaki jo julkista nii ekö se sillon virallista ole? :D Somen ihmeelinen mahti...

Oli mielenkiintosta saada itseasias tänää tietää että tou niin ihana exäni on hankkinu itelleen uuden naikkosen.. ja mut sitten erossa haukku kaks tuntii kuinka paska ihminen olen jne. ja että hän murtuis jos näkis mut toisen miehen kanssa... oonhan mä onnellinen sen puolesta että on ilmeisesti taas onnellinen mutta myönnän olevani vähän mustis.. kuitenkin edeltävänsä kanssa ku eros nii oli yli puolvuotta siitä hajalla ja musta yli parissa kuussa.. vai liekö nainen laastari.. oli ainaki ihan mun näkönen ku tuli huomattua... okei olen mäki jo Tammikuussa siirtyny eteenpäin mutta omaksi puolustuksekseni voin sanoa etten voinu edes pariin vikaan kuukauteen sanoo enää rakastavani sitä kun oli sen verran satuttanu ja oltii nii etäännytty..(tai vaan mä olin etääntyny en tiiä ku toinen ei puhu..) Bestikseni Petran kanssa tuumittiin että helppo se on ottaa pelaava ja figuileva nainen ku ei omia tapoja (niitä huonojakaan) tarvii muuttaa.. miksi toisen vuoks muuttuu ku voi vaihtaa samanlaiseen?? ja mä oon jo jonki aikaa sanonu ja sanon nytki etten yllättyis jos saisin tietää et se olis pettäny mua loppu suhteen aikaan..

Mut se siitä sumplimisesta.. mie keksityn vaa itteeni nykyään ja siihen mikä tekee mut onnelliseks enkä murehi menneitä ku ei niille voi mitää tehä... ja vanhaan ei oo paluuta piste. Huomenna olis aamusta nuosu junaan kohti Jykylää ja kotia.. siinä männöö varmaa päivä sitte kouluhommien parissa ja koulun jatkumiseen valmistautuessa. Show must go on niiku me näyttelijät sanotaa.. tänää tuli kans tuijoteltuu tatuointii vähän omana muistutuksena..

mutta... MD painuu pehkuihin huomista odotellen ja siihen valmistautuen.. koskaa ei tiedä mitä se eteen heittää. Öitä :)

1 kommentti:

  1. Sun elämääs on ihana seurailla, niin täälä, kuin läheltäkin <3

    VastaaPoista