perjantai 27. kesäkuuta 2014

Paluu arkeen uudella ilmeellä.

Moips taas. Heti pakko sanoo alkuun, et oon tyytyväinen itteeni, ku oon aika aktiivisesti nytte jaksanu ja muistanu kirjotella <3

Tänään heräsin aamusta (nukuttuani taas vaihteeks törkeen huonosti) tasan kymmeneltä, jostai syystä, ihan ku kellon lyömään. Siitä sitten koomailin itelleni aamupalaa ja vietin aika normaalin aamun, tosin valittaen koko ajan itekseni sitä, että ku en halunnu mennä duunii.. Kattelin siinä koomaillessani muutaman jakson Sinkkuelämään ja naureskelin itekseni, ettei mun tarvii ollenkaa omassa elämässäni stressata tai murehtii ihmissuhde sotkuista ja ongelmista ku ne neljä naista tekee sen miun puolesta :D Se on kyllä nii mahtava sarja! Saa nauraa ja sit siinä tulee välillä ehkä rivien välissä samalla asiaaki :)

Oon kanssa huomannu sen, että oon oikeesti paljon rennompi ja stressaan paljon vähemmän nykyää asioista, koska miun kädetki on ollu viimesen melkee kuukauden ehjänä! Miulla on siis herkkä iho, joka menee helposti rikki ja miulla ollu kanssa huono tapa stressatessani rapsuttaa/repiä/pureskella sormiani (ja kynsiäni), niin että ne on ihan rikki-auki-kipeet. Ja nyt koska tätä ongelmaa ei miulla oo ollu vähää aikaa nii miulla alkaa olla ihan kohtuu nätit kynnet ja kädet on lähes ehjät :) Jeij! Arjen pieniä iloja :D

Päivällä menin sitten iltavuoroon duuniin, ja kun töihin pääsin nii mua ahisti koko illan ihan pirusti. Keksittyminen oli välillä vaikeeta, mutta mä selvisin siitäki päivästä taas :) Ja loppu viikonloppu ku oon duunissa nii oon toisella osastolla, ettei tarvii miettii sitäkää. Kyllä se sunnuntai selvästi vielä painaa vaikka en sitä ajattele. Ku miettii kaikkii näit miun painajaisia jne. Mutta kyl tää tästä! Ens viikolla leirille nii seki auttaa irtautuu :) Siitäki ihan kivan rento tulossa, nii saa taas hakee sitä sisäistä rauhaansa. Hyvää tässä päivässä oli kuitenki se, että menin hakemaan yhtä mummoa päiväkahville, niin se sanoo minun taivaan ihmeeks ja pelastavaks enkeliks <3 Nää on niitä pieniä asioita, mitkä saa jaksamaan tässä rankassa työssä :)

Töistä sittä äitee haki miut illalla, käytii miulle kaupassa viikonloppuu varten ( jään taas kivasti yksin kotiin viikonloppuu viettää ) ja kotii ku päästii kävin suihkussa pesee päivän ahistuksen pois ja söin hyvää ruokaa, nii johan mieliala parani. Sain kanssa intoo kokeilla muokata miun blogin uuteen uskoon! Tällanen siitä sitte tuli!! Mie tykkään :) Se on leikkisä ja asiallinen, retro ja moderni (ystävän sanoja lainaten), sekava ja selkeä. Niiku mie :) Siitä tuli taas enemmän miun näkönen! Tähän laitan kuvat mitä se oli ja mitä toista teemaa kokeilin:


Tästä lähettiii ^


Tätä kokeiltiin väliin ^ 

JA TÄSSÄ NY OLLAAN <3
- osoittaa ympärilleen blogissa -


Mie olin kanssa ajatellu että musiikin lisäks ottaisin tavaks poimii kuvia tänne ainaki pari ja niiden lisäks tai tilalle voimauttavia lauseita joita poimin facesta aina välillä. Ku siellä pyörii tosi paljon kaikenlaisii sanontoja, voima lauseita jne. hienoina kuvina nii ajattelin jakaa niitä tänne, nii saisin vähän eloo ja ilmettä tänne :) Yritän saada laitettuu yhen tai kaks aina joka kirjotukseen, pitää vaa oppii metästää niitä aina välillä Sitten päätin kanssa, että kuhan saan kutrini parempaan kuosiin eli suomeks värjättyä taas juurikasvuni piiloon, niin alan esiitymään ihan omalla nassullani täällä! Mutta siihen menee viel aikaa ;) Kuhan lompakko tykkää miusta taas hetken aikaa :D

Ajattelin näitä miun ihme kuvia kutsua minun voimauttavaksi kuvikseni tässä osiossa :) 
Tässä teille ensimmäiset:


Tää on miulla tietokoneen taustakuvana! Sitä tulee välillä tuijoteltuu paljon, ja tää on miusta sellanen asia, mitä kukaan ei sais koskaa unohtaa! Mie oon saanu tästä voimaa, jaksamista ja varsinki laulamiseen uskallusta <3


Tämä ihan vaan siks, että miulla on ikävä miun Jykylä muruja! Enää tasan kaks viikkoo niin KOTIIN <3

Musasta sen verran et päivän artistina enemmänki ollu Bon Jovi, ku eri biisit siltä soinu päässä ja oon hyröilly niitä töissä, mutta ei oo ollu mitää erityisempiä biisejä :)

MD kiittää, kumartaa ja kuittaa, pakkaa pensselit, maalipurkit ja sabluunat laukkuun ja lähtee nukkumaan.



2 kommenttia:

  1. Ihana muodon muutos! :D ny näyttää kyllä toki hyvältä! Kiva XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta! Iteki tykkään ny tosi paljon, enemmän ku edellisestä jopa :D Ihan hymyilyttää aina ku blogin avannu ton muutoksen jälkee :)

      Poista