tiistai 17. kesäkuuta 2014

Sekalaista seurakuntaa..

Moipsrallaa taas :)

Tänää tulee taas vähän mistä sattuu asiaa, mutta eipä tuo varmaan kauhiasti haittaa.. Viikonloppu meni nopeesti loppu leirin hulinoissa. Eikä mulla oikeestaa tullu sinänsä mitään uutta päiviteltävää tännekää, ja toistan välillä ihan tarpeeks itteeni, et ajattelin sen jättää väliin.. Jännityksellä odottelin maanantaita ja sitä, että menin pitkästä aikaa sitten eilen töihin, ja suoraan leiriltä vielä. Mulla oli siis eilen sellanen keponen 12 tuntinen työpäivä perjaatteessa :D Pieni kuumotus duuniin menosta oli kanssa se, että siel on välillä joidenki duunikavereiden kanssa aika kiree meininki sekä se, että saa kuunnella kaiken näköstä muiden välillä olevaa draamaa... Eilinen meni kuitenki ihan kunnialla läpi iltavuoro pitkästä aikaa.. Olin kyllä ihan puhki ja nenäki sai kunnon turrutuksen taas erinäisiin ihmiseritteisiin.. Tänään olis sitte ihan silmät ristissä aamuvuorossa, mikä on ihan kaameeta heti iltavuoron perään.. Jos joku lukija siis ei vielä tiedä mun taustoja, niin olen siis vuosi sitten valmistunut lähihoitaja ja teen kotipaikkakunnallani Espoossa töitä muistisairaiden hoitokotiin yleensä keikkalaisena miten sattuu, kun täälläpäin oon käymässä, mutta tän kesän oon ihan listoilla tuntityöläisenä kunnon sopparilla.

Tähän väliin tuli mieleen että ku en oo mitää omii rustailuja saanu laitettuu tänne taas vähää aikaa (eikä tällä riparilla tullu oikeestaa mitää piirrettyä, mikä oli outoo..) nii aattelin et laittaisin tänne ne kaks mitä rustaili Pääsiäisriparilla.. Ku ne on sellaset et ne kehtaaki jakaa :D



Tää tuli rustailtua yöllä valvontojen aikana pikkuhiljaa oman väsymyksen tuotoksena :) Oon ite ainaki ihan tyytväinen.. kyljen kulma / asento oli aika vaikee mut yritystä ainaki oli!


Vähän ripari aiheista ajatuksissa tuhertelua... ei tässä oikee mitää tarkotusta ollu... Yritin keksii jotai siistii tapaa millä sais yhistettyy sydämen, ristin ja ankkurin eli usko, toivo, rakkaus kolmion.. Ku haluaisin siitä tatuoinnin enkä mitää tylsää kaikki erikseen vaan sellasen et siin olis jotenki makeesti ne yhistetty.. Saan synttäreiks nimittäin ihan kivat veronpalautukset nii ajattelin et jos keksisin tost sellasen siistin pienemmän nii voisin ottaa melkee kaks tatskaa sitten synttäreiden aikaan :)


Mua on tässä ny tuolla leirillä ja varsinki ny tässä viimeset pari päivää vaivannu sekä kähee ja kipee kurkku ja siihen kaveriks vasen puoli naamasta kauheeta painetta koko ajan ku mulla tekee viisaudenhampaat tilaa itellee tonne taakse ja mulla on olemattomat hammasvälit, nii on ollu ny pari päivää sellanen olo, et multa revitään hampaita suusta.. Tätä kautta päästää siihen et vähän jänskättää et miten ton mun äänen kanssa käy ku töissä puhun tosi paljon ja normaalii kovempaa mikä välillä rasittaa mun ääntä ihan kivasti, nii miettiny et mitäköhän mun lauluäänelle käy tässä kesän aikana.. Ku kotona on aina joku nii en voi laulaa himassa, baareissa en oikee jaksa ravata, koska no.. tääl ei oo sellasta kaveripiirii joka jaksais samallail ramppaa miun kanssa karaokebaarissa (ottaen huomioon myös sen että työn takii mulla saattaa viikonloppu olla hajotettuna parhaimillaa pitkin viikkoa, tai sitten se on keskellä viikkoo ja kaikki kaverit on "normi" duuneissa eli virastoaikoja.. nii saa nähä meneekö ääni ihan paskaks ku ei pääse oikee käyttää sitä.. ja töissähän minä en laula.. se on niiku viimenen paikka missä laulasin.. kotonaki porukoille ennemmin.. tai esiintyisin hirveelle läjälle ihmisiä ennemmin myös..

Laulamisesta ja karaokesta tulikin mieleen, että tämä aikasemminkin blogissani esiintyny erittäin hyvä ja ihana ystäväni Humppis on tehny hienon videon karaokessa toimimisen ohjeista ja säännöistä. Humppis siis tosiaan työskentelee karaokebaarissa karaokevetäjänä eli tietää mistä puhuu (mainitsee tämän myös videollaan) ja tää oli myös itselleni hyvin informatiivinen pläjäys, vaikka noissa merkeissä tullu viimesen puolenvuoden aikana aika ahkerasti ravattua :D Videon näet täältä ELI HIIRI TÄNNE SIELTÄ!!! tai sitten laittamalla ihmeellisen youtuben hakuun Karaoken sääntöjä ja ohjeita asiakkaille.. Video kestää puolisen tuntia, joten aikaa kannattaa varata sen katseluun, mutta siellä onkin paljon asiaa niin ei kannata kiireessä rullata läpi. Taustalla soi tietysti aivan mahtava Katutailijan musiikki, mistä olen myös aikasemmin hehkuttanut :) Viimeisen viikon itse aina kun saanu napit korviin ees siks pariks minuutiks nii heitä kuunnellu, joskus yksinäini autiossa majotusrakennuksessa mukana lauleskellen :D Humppis mainostaa myös toisen ystäväni blogia, sen linkin saatte sieltä myös, joten kannattaa vilkasta ;)

Lopuksi vielä muutakin musa osuutta taas vaihteeksi loppu kevennykseksi:

Hinder - Lips of an Angel
Cheek - Syypää sun hymyyn
Bullet for My Valentine - Pretty on the Outside
Paramore - Crushcrushcrush

MD kiittää jälleen ja painuu nukkumaan sillä mulla on huomenna aamuvuoro jota seuraa tän viikon ainoo vapaapäivä niin en haluis olla ihan dööd töissä. Toivottavasti en pomppinu aiheissani kauheesti, yritin kyllä löytää kaikkeen sellasen punasenlangan, mikä väsyneenä vähän vaikeeta :D Toivotan antoisia lukuhetkiä ja se on moro..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti