torstai 12. kesäkuuta 2014

Töitä, tutorointia, rakkaita ystäviä ja lähdön tunnelmia. Eli kesäloman alku :)

Heipsrallaa taas arvoisat lukijat. Melkee kolme viikkoo hurahtanu kauheella vauhdilla ku valmistelin lähtööni kotipuoleen Espooseen ja juoksin ympäriinsä töissä ja näkemässä kavereita. Yritän tällä kertaa tiivistää useemman päivän samaa kappaleeseen ettei tuu kauheen pitkää (saanu pituudesta kommentteja :D Minkä mä voin et mulla on paljon asiaa ja haluun avata asiat perinpohjin myös itelleni. Itteeni vartenhan mä tätä blogii kirjotan :D

Viime kijotuksen jälkeinen viikko (toukokuun viimenen viikko) meni aika pitkälti työssäoppimisen raporttia viimeistellessä sekä töissä. Olin niin mahtavalla fiiliksellä aina ku tulin kotiin töistä, koska on ihana saada arvostusta siitä mitä tekee ja mikä on itelle tärkeetä. Se tunne, kun se mitä teet on oikeesti tosi arvokasta ja merkityksellistä on ihana :) Ton takii rakastan kotihoitoa! Asiakkaalta saa palautteen heti ja siinä voi oikeesti keskittyy siihen asiakkaaseen puhtaan yksilöllisesti. Sitten näin kanssa aika paljon Humppiksen kanssa viikon aikana :D varmaa neljänä päivänä putkee, mut se alkaa olla meille aika normaalia. Ja mikäs siinä ku parhaan ystävänsä kanssa viihtyy :) Humppis on siis tämä toinen mun Jykylän parhaista kavereista, erittäin rakas ystävä josta oon aikasemminki puhunu täällä ja nyt sain sitten luvan sekä nimen jota saan hänestä käyttää. Samoissa porukoissa ku pyöritää ja sit jos puhuu isosta porukasta, nii mulla menee jo tässä kirjottaessa itelläni ajatukset ihan sekasin, kenestä nyt puhuinkaa..

Samalla viikolla keskiviikkona iltavuoron jälkeen oli sitten Humppiksen toinen keikka: tribuutti bändi AC/DClle ja meno oli ihan mahtava! Jokseenkin jopa tykästyin siihen musaan, vaikka en oo sen pahemmin aikasemmin välittäny. Meininki oli hieno ja siellä oli yllättäviä opiskelu kaereita kanssa kuuntelemassa. Sieltä jatkettii sitte perinteisesti Timeen jatkoille ja pidettii porukalla hauskaa :) Oli kivaa ku Katsuki oli vaihteeks mukana, ku ei viime keikalla ollu. Torstaina oli sitten bändi jamit Neckissä ja pikkasen oli paineita ku meni sinne lavalle... Toinen kerta vasta kokeilemassa ja otin tietysti pari ihan kokeilematontaki biisiä joista ainaki yhestä sain sellasen että siitä tuli mulle uus jami vakio :) JEIJ! Mutta kaverit sano et meni ihan jees ja ku miettii etten kuullu laulu monitorista paljoo mitää omaa lauluuni :D Et kai se kokeiluks meni ihan hyvin.. Ja sunnuntaina kävin sitten jameilla pari tuntia istumassa ja laulamassa yhen setin, ku seuraavana aamuna oli aamuvuoro.

Seuraavan eli viime viikon alku meni sitten kanssa töissä ja tutoroimassa meidän pääsykokeita :) Oli siistii nähä kaikki hakijat ku olin jokasena päivänä siellä, mutta sitte heräs pieniä paineita että pitäis sitte tunnistaa kaikki alottavat syksyllä Orientaatio-viikolla :S Keskiviikkona kävin illalla Katsun kanssa kattomassa Maleficentin mun läksiäislahjana. Oli ihan mahtava leffa! Torstaina aijottiin sitten mennä bailaamaan mutta ei missään ollu ketään nii mentii sitten perinteisesti Timeen laulaa karaokeen ja törmättiin kanssa Humppikseen ja pariin muuhun ystävään. Esitin parille lisäkutsun mun läksiäisiin, jotka oli perjantaina.

Miun läksiäiset oli aivan ihanat: Kokoonnuttiin Humppiksen luokse porukalla, mutustettiin nyyttäri meiningillä vähän herkkuja ja nautittii toistemme seurasta. Jätkät alko musisoimaa jossai vaiheessa ku me tytöt käytii parvekkeella juoruumassa ja parantamassa maailmaa. Oli ihanaa huomata, että ajatellaan monista asioista samal taval ja tullaan tosi hyvin toimeen. Tajusin mun läksiäisten aikana et tää on oikeesti se paikka johon oon kotiutunu. Pakka jonne kuulun! Mulla on koti Jyväskylässä, läjä tärkeitä ja rakkaita ihmisiä mun ympärillä ja sen lisäks muutaki verkostoo siellä, mulla on ny myös duunia ja opiskelut siellä. Mä en vois Espoossakaa olla näin onnellinen ku siellä oon. Mä oli ja olen vieläki tosi kiitollinen siitä, että saatiin kokoontua Humppiksen luokse <3 Se, että ehin näkemään pari uudempaa, mutta jo nyt tärkeää ihmistä, joita en muuten oo sillai ehtiny näkemään, merkitsi mulle tosi paljon! Kiitin varmaa viis kertaa illan aikana Humppista ja meinasin ihan tunteellisekski heittäytyy, mutta hillitsin itteni. Olin kyllä aika herkkis koko illan, ja itkun partaalla varsinki, ku käveltii kotiin Timestä Humppiksen ja yhen likka kaverin kanssa. Taidettiin kaikki oikeestaa olla :D Molempia halasin tosi pitkää enkä olis halunnu mennä kotii ollenkaa. Lähtö oli tosi vaikeeta lauantaina, haikeena olin kotona yksinäni pakkailin viimesiä tavaroita, kävin kaupassa ja rynnistin junaan.. Illalla yritettii kattoo äiten kanssa kotona Bondia mutta väsähdettii jo kympin jälkee.

Sunnuntai vaa oltii ja vietettii laatuaikaa äiten kanssa ja mä järkkäilin osan kamoista kaappiin ja osan vielä laukkuun, sillä maanantaina lähin rippileirille vaihteeks yövahdiks. Tää alku leiri on menny tosi mukavasti. Pikkuset on kilttejä ja tottelee, isoset on uusia mutta innokkaita ja me ohjaajat ollaa toisillemme jokseenki tuttuja. Vetäjistö toimii siis nii leiriki toimii :) Yöllä oon pääsy aika aikasin nukkumaan ja oon saanu nukkuu kunnolla ja vapaa-aikaa löytyy sopivasti niin on ollu mukavaa olla täällä :) Viel ois muutama päivä jäljellä ja sitten ens maanantaina suoraa leiriltä iltavuoroon! Se voi olla aika raskas päivä mutta pakko olla duunissa jos meinaa saada rahaaki.

Parin viikon biisi lista:

Paramore - Crushcrushcrush
Katutaiteilja - Tällaista tänään & Likipitäen Täydellinen
Antti Tuisku - Levoton
Haloo Helsinki - Huuda & Perjantaina
Donkey Ride - Empty Streets
Kat Deluna - Unstoppable

MD kiittää ja kumartaa :)

2 kommenttia:

  1. Ulkoasu on tosi vaikealukuinen :( epäselvä fontti tummaa taustaa vasten. Vaihda ainakin fontti ni on kivempi lukea?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, jos fontti vaikuttaa epäselvältä. Näyttön zoomia kun suurentaa, niin on helpompi lukuisempi, fontin kokoon en muistaakseni ole pystynyt vaikuttamaan, mutta voin yrittää suurentaa sitä. En mielelläni muuta ulkoasuani, sillä olen tätä samaa käyttänyt vajaa kaksi vuotta, kun tätä blogia olen kirjoittanut.

      Poista